قیمت طلا و پالادیوم با افزایش ارزش سهام در بازارهای اروپایی و آسیایی پس از تحریم‌های بایدن علیه روسیه به زیر 1900 دلار در هر انس رسید.
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سهام عدالت بیش از 3 میلیون متوفی تا 6 ماه آینده به وراث و افراد تحت تکفل واگذار می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: یکی از چهار کلان طرح اصلی وزارتخانه ما در حوزه رفاه؛ برنامه ریزی برای رفع فقر مطلق است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نسخه شفابخش توسعه ارتباطات در کشور، توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر است، گفت: از این رو بیش از نیم میلیون فیبر نوری نقاط یعنی منازل و کسب‌وکارها را هفته گذشته راه‌اندازی کردیم و در آینده طی برنامه سه ونیم ساله، 20 میلیون پورت فیبر نوری برای مردم فراهم خواهیم کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) دستور تخلیه ضربتی کالاهای رسوبی و دپو شده در گمرک بندر امام خمینی (ره) را صادر کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ذرت‌های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.
نتایج بررسی نمونه‌های دوغ سنتی نشان داد که تقریباً 90 درصد از نمونه‌ها، بر اساس دستورالعمل‌های سازمان استاندارد، رد می‌شوند. اصلی‌ترین مشکل دوغ‌های سنتی، آلودگی به کپک و مخمر است. مصرف این نوع دوغ نگرانی عمده‌ای برای سلامت عمومی ایجاد نمی‌کند، ولی باید نظارت بیشتری بر مراکز تولید انجام شود.
قیمت طلا نیز مانند نفت و دلار در بازار جهانی به دلیل حمله روسیه به اوکراین افزایش یافت.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 5 اسفند 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 834 هزار و 705 تومان رسید.
افزایش مالیات سیگار این روزها سروصدای زیادی به پا کرده و مافیای دخانیات این بار به بهانه مبارزه با قاچاق سر و صدای زیادی به راه انداخته اند.