اگرچه وضعیت اشتغال جوانان یا نوع حمایت‌ها در داخل،‌ با انتقادات زیادی روبرو است، اما نخبگانی هم وجود دارند که با وجود تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا و آمریکا و داشتن موقعیت‌های شغلی مناسب در غرب، به ایران بازگشته و از ظرفیتِ دانش‌بنیان فراهم‌شده در کشور برای ثروت‌آفرینی و اشتغال‌زایی استفاده می‌کنند.
مدیرکل فناوری شرکت برق حرارتی با اشاره به میانگین صرفه‌جویی پنجاه درصدی در طرح هایداخلی‌سازی گفت: سال گذشته 18 قرارداد به ارزش 300 میلیارد تومان منعقد شد که طی آن 365 هزار قطعه ساخته شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این مجموعه جهت میزبانی مسافران و گردشگران جام جهانی قطر خبر داد.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای بر لزوم اجرای دستورالعمل مجوز ویژه فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک‌ میلیون و 306 313 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 90 هزار تومان است.
مدیر فناوری مرسدس بنز گفت که این شرکت قصد دارد خودروهای الکتریکی با مصرف کمتر از 10 کیلووات ساعت انرژی در هر 100 کیلومتر تولید کند که یک سوم کارآمدتر از میانگین فعلی خودروهای الکتریکی است. این خودروی مرسدس بنز 1000 کیلومتر رانندگی الکتریکی را با طراحی کم مصرف انجام می‌دهد.
بانک‌جهانی، صندوق بین‌المللی پول، برنامه جهانی غذای سازمان ملل‌متحد و سازمان تجارت جهانی خواستار اقدام فوری و هماهنگ در مورد امنیت غذایی شدند و از کشورها خواستند از ممنوعیت صادرات موادغذایی یا کود اجتناب کنند.
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با اعتبارات اختصاص یافته در بودجه 1401، عشایر امسال به صورت رایگان بیمه می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: 65 درصد تهرانی‌ها زیر الگو یا در حد الگو رعایت می‌کنند و 35 درصد پرمصرف هستند. از این میزان نیز پنج درصد تهرانی‌ها بسیار پرمصرف هستند و 15 درصد از کل مصرف آب تهران را به خود اختصاص می‌دهند.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی قیمت های جهانی به حجم معاملات در این بازار اشاره کرد و گفت: اگر حجم معاملات خرد 9000 میلیارد تومان باشد میتوان گفت خون در رگ های بازار در جریان است.