مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.
تغییر عملیات بازارگردانی شرکت ها و انجام آن با هدف افزایش نقدشوندگی، تحدید نوسانات و کاهش اختلاف قیمت سفارش های خرید و فروش انجام شده است که به طور حتم می تواند در وضعیت فعلی بازار سهام , مفید باشد.
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدم از امروز در مجلس آغاز می شود و کارشناسان آینده بازار سرمایه را در گروی چند موضوع مهم از جمله وضعیت کسری بودجه، آینده برجام، رفع قیمت گذاری دستوری، نرخ ارز و ... می‌دانند.
طرح دولت برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید از مدت‌ها قبل آماده، به بوته سنجش و نقد گذاشته، فرصت‌ها و ضعف‌ها و تهدیدهای آن احصاء شده باشد.
برنامه خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ 30 مرداد تا 5 شهریورماه منتشر شد.
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه در 15 استان کشور خبر داد.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.73 درصد افزایش به 1781 دلار و 11 سنت رسید.
مدیران بدانند که قیمت گذاری دستوری مانع حفظ منافع و ایجاد رشد از طریق ثبات مالی و صنعتی شرکت های خودرو ساز است و کاهش تولید ناخالص داخلی، رشد نقدینگی و تورم را به دنبال دارد.
شرکت توزیع برق تهران بزرگ جدول خاموشی‌های احتمالی تهران مربوط به بازه زمانی 30 مرداد تا 5 شهریور را منتشر کرد.
کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های آبیک، نظرآباد و چیتگر سنگین گزارش شده است.