به دنبال انتشار خبری مبنی بر تخریب تجهیزات سایر اپراتورها توسط شرکت مخابرات ایران طی هفته‌های گذشته، این شرکت توضیح داد چنین موضوعی وجود ندارد و اگر هر اپراتور مجوز بگیرد و براساس آن فعالیت کند، مخابرات همانند گذشته با آن همکاری خواهد کرد.
یک مدیر ارشد شرکت توتال انرژی پیش‌بینی کرد چین و اروپا امسال پیشران رشد تقاضا برای گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) خواهند بود.
در حالی که قرار بود مرکز مبادله امروز ساعت 12 حراج سکه را در سایت خود آغاز کند، این سایت اکنون قابل دسترس نیست و این موضوع از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.
در شانزدهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا»، طرح «چسب بین‌لایه‌ای پلی‌الفینی» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی حلال فاند قرار گرفت.
به گفته سفیر سوریه در تهران برخی از تصمیمات مهمی که در جلسات مشترک دو کشور اتخاذ شده، ایجاد بانک مشترک بین ایران و سوریه، ایجاد بیمه خود اتکایی، انجام مراودات و مبادلات تجاری با تکیه بر تهاتر و حذف تعرفه گمرکی 88 قلم کالا و رساندن تعرفه آن از 4 به صفر است.
مدیرعامل راه آهن با اشاره به رکورد جابه‌جایی مسافر با قطار گفت: با هدف‌گذاری‌های انجام‌ شده و در صورت تامین مالی از قبیل تهاتر نفت و تامین مالی از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم در سه سال آینده به 40 میلیون مسافر سالانه برسیم.
بر اساس گزارش اداره تخصیص ارز بانک مرکزی، بانک کشاورزی در یازده ماهه سال 1402 موفق شد با کسب 29.1 درصد سهم از بازار اعتبارات اسنادی(LC)، جایگاه خود را به رتبه دوم شبکه بانکی کشور ارتقا دهد.
برای نخستین بار وزارت جهاد کشاورزی (سازمان امور اراضی) برای 31 نفر از متقاضیان دریافت اراضی ملی و دولتی از طریق درگاه ملی مجوزها، مجوز صادر کرد.
به دنبال انتشار خبر فراهم شدن امکان ثبت‌سفارش خودروهای وارد شده به مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی (پیش از 19 دی ماه) به سرزمین اصلی در سامانه جامع تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت، با بیان اینکه مجوز اخیر ربطی به واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد ندارد، تاکید کرد که در حقیقت این مجوز مربوط به واردات خودرو از مناطق آزاد و پلاک‌گذاری آن‌هاست.