صورت‌های مالی و تلفیقی گروه بانک ملی ایران مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 منتشر شد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با دفاع از تصویب طرح واردات خودرو گفت: قیمت خودروهای خارجی در کشور 8 برابر قیمت واقعی آن است و زمانی که قیمت خودرو‌های خارجی پایین بیاید خودرو داخلی هم کاهش قیمت خواهد داشت.
پایگاه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی به بررسی بازار برق ایران و قیمتهای ارزان آن پرداخت که خلاف روند جهانی بوده و مانند یک سپر اقتصادی به ایستادگی در برابر تحریمهای بین المللی کمک کرده است.
دولت در راستای حمایت از مستاجران از سال گذشته تصویب کرد تا به آن‌ها وام ودیعه مسکن پرداخت شود که پرداخت این وام برای سال جاری با افزایش سقف مواجه شد اما در این بین متقاضیان وام ودیعه مسکن باید طی ارائه مدارک خود به بانک عامل به این دو نکته مهم توجه کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعداد گیرندگان وام ودیعه مسکن به 9 هزار و 400 نفر خبر داد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به 1٫800 دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمریکا نامشخص شده است.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی دوباره رو به رشد شد که دیروز پس از جهشی 2 درصدی در انتهای معاملات بخشی از سود خود را از دست داد.
سهام آمریکا به دنبال ثبت چند نوار افت متوالی در ماه سپتامبر بلاخره در معاملات دیشب (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) به اولین رشد خود در چند روز اخیر دست یافتند.
کارشناس اقتصادی گفت:مسئولان کشورمان لازم است پیش از شرکت در اجلاس شانگهای 3 موضوع را تعیین تکلیف کرده و درباره آنها تصمیم بگیرند.