نامه سازمان امور مالیاتی در خصوص کسر مالیات بر درآمد از اضافه کار موضوع ماده 59 قانون کار (دادنامه شماره 868 مورخ 1400/07/11 هیات تخصصی مالیاتی، بانکی دیوان عدالت اداری) ابطال نشد.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از خروج چشمگیر وسایل نقلیه از استان تهران خبر داد و گفت: ترافیک در خروجی های استان تهران سنگین است.
ساعات گذشته طبق وعده شرکت مایکروسافت ویندوز 11 منتشر شد و کاربران دستگاه‌های واجد شرایط می‌توانند این سیستم عامل را تجربه کنند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر از تخفیف صد درصدی بهای برق 10 میلیون و 600 هزار مشترک خانگی از آبان سال گذشته تاکنون خبر داد.
از بین جمعیت بیکار ایران بالغ بر 1.8 میلیون نفر در سن 18 تا 35 سالگی قرار دارند.
مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از آزادسازی 7 هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد به ارزش 700 میلیارد تومان از دست زمین‌خواران خبر داد.
تازه ترین گزارش عملکرد طرح کارورزی نشان می دهد که تاکنون بیش از 146 هزار نفر داوطلب در آن ثبت نام کرده و بیش از 56 هزار نفر موفق به بستن قرارداد کار شده اند.
به گفته مدیر عامل شرکت «ماروِل تکنولوژی»، کمبود تراشه که بسیاری از صنایع اصلی در جهان از جمله خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده است، احتمالاً تا سال آینده و حتی بیشتر ادامه خواهد داشت.
سخنگوی گمرک گفت یک جفت کفش ورزشی که حاوی مواد مخدر شیشه بود و به صورت پستی بنا بود به سیدنی استرالیا ارسال شود توسط گمرک کشف و ضبط شد.
مشهد ـ سخنگوی گمرک ایران گفت: چهار کامیون در محوطه گمرک دوغارون دچار حریق شد.