وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حتی حق یک نفر ضایع نخواهد شد گفت: آنهایی که علی الحساب یارانه دریافت کرده‌اند کمتر از 90 درصد هستند.
مدیرعامل راه‌آهن گفت: حمل و نقل ریلی بیش از تحریم‌های خارجی، از تحریم‌های داخلی زیان دیده که از همین رو راه آهن تلاش کرده تا تحریم‌ها و موانع پیشرفت داخلی را از سر راه بردارد.
قشم - منابع محلی از سقوط یک فروند هوایپمای کوچک در آب‌های جزیره قشم خبر می دهند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حذف ممنوعیت واردات 4 تا 5 قلم کالا به دولت پیشنهاد شده که در حال بررسی آن هستیم.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده ‎چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب‌های بانکی از فردا در بانک‌های دولتی و خصوصی آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با تأکید بر اینکه دولت نباید منابع حذف ارز ترجیحی را در بخش دیگری هزینه کند، گفت: در مورد مبلغ یارانه کمی نگرانی وجود دارد و این رقم باید افزایش پیدا کند.
یک روزنامه محلی اتریش به نقل از فدراسیون صنایع این کشور گزارش داد که توقف واردات گاز روسیه "یک ضربه جدی" به رفاه مردم اتریش وارد خواهد کرد چرا که این موضوع حدود 300 هزار شغل را تهدید می‌کند.
در هفته جاری اخبار مهم حوزه کشاورزی مربوط به اختصاص تسهیلات برای تولیدکنندگان و تامین نقدینگی آنان بود.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: دومین مرحله پرداخت یارانه، برای تمام افرادی که در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند، واریز شد.
گمرکات ایران و روسیه برای اجرای پروژه های جدید گمرکی با هدف افزایش مبادلات تجاری و توسعه و تسهیل تجارت میان دو کشور توافق کردند.