­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نام نویسی سومین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت 16 امروز شنبه 19 شهریور تمدید شد.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 26هزار و 537واحد کاهش، معادل 1.84 درصد افت کرد.
قیمت بیت‌کوین به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا در معاملات امروز، 10.1درصد افزایش یافته و به 21341 دلار رسیده است.
عباسعلی ابونوری گفت: متاسفانه بانک‌ها توان تشویق و هدایت سرمایه‌گذاران به بخش‌های مولد را ندارند، چون خود به فعالیت‌های غیرمولد مشغول هستند. در واقع بانک‌ها برای تامین کسری سالیانه خود مجبور هستند به فعالیت‌های غیرمولد اقتصادی در بسیاری بخش‌ها از قبیل زمین و مسکن روی آورند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت گندم در سال زراعی جدید 1401_1402، 11 هزار و 500 تومان با 1500 تومان یارانه کشت در نظر گرفته شده است.
به‌رغم نرخ‌های عملیاتی پایین‌تر توسط تولیدکنندگان پلی‌اتیلن چینی در سال‌جاری، انتظار می‌رود تولید داخلی این کشور از 24.5 میلیون تن فراتر برود که 9‌ درصد نسبت به سال 2021 بیشتر است. با در نظر گرفتن تقاضای ظاهری و با این فرض که واردات پلی‌اتیلن چین در نیمه دوم سال، بالاتر از 6.9 میلیون تن ثبت‌شده در نیمه اول سال خواهد بود، این انتظار وجود دارد که تقاضای امسال 3‌ درصد افزایش داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عرضه خودرو در بورس کالا در مقایسه با روش های قبلی را راهکار بهتری می‌داند که موجب می‌شود خودرو با قیمت منطقی و منطبق با قدرت مالی مصرف‌کننده به دست خریداران برسد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت 3 درصدی در جلسه قبل، 1.12 دلار یا 1.2 درصد کاهش یافت و به 91.71 دلار در هر بشکه رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 32 سنت معادل 1.42 درصد کاهش به 91 دلار و 51 سنت رسید.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد و فروش آنها بر اساس ارزش واقعی بوده است.