مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از آزادسازی 7 هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد به ارزش 700 میلیارد تومان از دست زمین‌خواران خبر داد.
تازه ترین گزارش عملکرد طرح کارورزی نشان می دهد که تاکنون بیش از 146 هزار نفر داوطلب در آن ثبت نام کرده و بیش از 56 هزار نفر موفق به بستن قرارداد کار شده اند.
به گفته مدیر عامل شرکت «ماروِل تکنولوژی»، کمبود تراشه که بسیاری از صنایع اصلی در جهان از جمله خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده است، احتمالاً تا سال آینده و حتی بیشتر ادامه خواهد داشت.
سخنگوی گمرک گفت یک جفت کفش ورزشی که حاوی مواد مخدر شیشه بود و به صورت پستی بنا بود به سیدنی استرالیا ارسال شود توسط گمرک کشف و ضبط شد.
مشهد ـ سخنگوی گمرک ایران گفت: چهار کامیون در محوطه گمرک دوغارون دچار حریق شد.
انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) در گزارشی پیش بینی کرد که مجموع خسارت صنعت هواپیمایی جهان از سال 2020 تا 2022 با وجود بهبود وضعیت پس از همه گیری کرونا به 201 میلیارد دلار خواهد رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 24 سنت معادل 0.3 درصد کاهش به 79 دلار و 4 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا که اوایل امروز تا رقم 1765 دلار و 54 سنت بالا رفته بود، بعدا تعدیل شد و با تغییر جزئی نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1761 دلار و یک سنت رسید.
بانک مرکزی امروز (دوشنبه دوازدهم مهرماه 1400) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی 19 ارز افزایش و 15 ارز کاهش یافت. نرخ 12 ارز هم بدون تغییر باقی ماند.