رستوران‌ زنجیره‌ای مک دونالد اعلام کرد که هزینه‌های این شرکت بین‌المللی پس از تعلیق فعالیت در روسیه و اوکراین بالغ بر 127 میلیون دلار بوده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی کشور در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
نائب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با رد انتقادها از افزایش 57 درصدی حقوق کارگران گفت: میانگین حداقل‌های یک زندگی 8 میلیون و 970 هزار تومان است اما مزد تعیین شده برای امسال 5 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.
تحریم‌های غرب علیه روسیه و عدم تمایل چین برای خرید نفت ارزان این کشور باعث شده صادرات نفت ایران در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی 30 درصد نسبت‌ به مدت مشابه سال گذشته افزایش‌یافته و به 870 هزار بشکه در روز برسد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 4 سنت کاهش به 107 دلار و 55 سنت در هر بشکه رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.28 درصد افزایش به 1899 دلار و 82 سنت رسید.
اقتصاد آمریکا به‌طور غیرمنتظره‌ای 1.4 درصد در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی نسبت‌به سال گذشته کوچک شده‌ و بر روند رشد آن تأثیر گذاشته است.
نمایندگان آلمان در اتحادیه اروپا با یک تغییر موضع جدی اعلام کردند آلمان دیگر مخالف تحریم کامل نفت روسیه نیست با این شرط که فرصت کافی برای جایگزینی نفت این کشور داشته باشد.
بانک جهانی پیش بینی کرد قیمت نفت خام برنت در سال جاری میلادی به‌طور متوسط 100 دلار در هر بشکه باشد یعنی 42 درصد افزایش نسبت‌به سال گذشته میلادی و بالاترین رقم از 2013.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 27 سنت معادل 1.21 درصد افزایش به 106 دلار و 26 سنت در هر بشکه رسید.