ایسنا/مرکزی
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که ایران ظرفیت قابل توجهی برای صادرات قطعات خودرو دارد که با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان از آن استفاده کرد.
معاون عملیات دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال درخواست مصرف گاز از تولید پیشی گرفته است، بر لزوم رعایت مصرف گاز به‌ویژه در دی‌ماه تأکید کرد.
وزیر اقتصاد 10 مصوبه نهایی شورای اقتصادی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه را تشریح کرد.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز 4200 تومانی به اهدافش نرسید، گفت: دولت با حذف ارز 4200 تومانی، به جای اختصاص ارز ترجیحی به واردکننده، مصرف کننده را باید مورد حمایت قرار می دهد.
حجت‌الاسلام‌ مصباحی‌مقدم گفت: با حذف سود علی‌الحساب پدیده قیمت پول در بانکداری بدون ربا تحقق نخواهد یافت و بهانه برای بانک‌ها جهت مسابقه در افزایش هزینه تسهیلات از بین می‌رود.
پرداخت سود سهام عدالت سال 1398 درحالی برای نخستین مرتبه در سه مرحله صورت گرفت که دو مرحله آن تحقق یافته اما مرحله سوم آن که باید از سوی یکی از شرکت‌ها صورت می گرفت، همچنان در هاله ای از ابهام است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره آخرین وضعیت اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خانه‌ و خودروهای لوکس توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر بتوانیم موانع داخلی تولید را رفع کنیم، تنگناهای خارجی نمی‌تواند تولیدکنندگان را از پا دربیاورد.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در طرح جدید، قیمت تولید کننده به جای قیمت مصرف‌کننده درج می‌شود و قیمت درج شده روی کالا به منزله فاکتور خرید است.