از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال، از بین 12 محصول منتخب معدنی، پنج محصول رشد بالغ بر 24 درصد تا 3.7 درصدی داشته است. در مقابل اما هفت محصول دیگر افت تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند. شمش آلومینیوم خالص همچنان در صدر افزایش تولیدها قرار گرفته اما تولید چینی بهداشتی بیشترین کاهش تولید را معادل 16.5 درصد به خود اختصاص داده است.
براساس اعلام انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تحقیقات نشان می‌دهد در میان صنوف، صنف نانوایان بیشترین حجم شکایات مردم را به خود اختصاص داده است.
رشد 28 درصدی حجم و افزایش 24درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در 9 ماه گذشته در فرابورس ایران رقم خورد.
معاون حقوقی دادگستری تهران اعلام کرد: در دو بعد جرم انگاری و تشدید مجازات، سیاست گسترش کیفیت در پیش‌نویس قانون بازار سرمایه در تعارض با سند تحول قضایی است.
در مجلس قانونی تصویب نمی‌شود که به ضرر مردم و سرمایه‌گذاران بورس باشد و پیش‌بینی می‌شود اصلاح قانون بازار سرمایه تا قبل از پایان سال نهایی شود.
معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران از عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا تا پایان سال خبر داد و گفت: منظور از خودروهای خارجی همان خودروهای در اختیار سازمان اموال تملیکی است.
به دنبال افزایش قیمت ماهی، این کالای مصرفی مردم تا 77.7 درصد گران شده و هر کیلو ماهی قزل‌آلا تا بیش از 100 هزار تومان هم قیمت خورده است.
روند حرکت بازار سرمایه همچنان نزولی است و شاخص کل بورس امروز بیش از 13 هزار واحد سقوط کرد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 270 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و860 هزار تومان است.