روز گذشته قیمت نفت با عبور از مرز 90 دلار به بالاترین حد خود در هفت سال گذشته رسید.
در هفته جاری بیشتر مباحث حوزه کشاورزی مربوط به حذف ارز 4200 تومانی و چالش ها و راهکارهای آن بود.
قیمت نفت دیروز به بالاترین میزان در 7 سال گذشته رسید.
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
تقاضای تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و بررسی عملکرد اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 230 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 270 هزار تومان است.
اعمال تعرفه‌های جدید مصرف برق، اختلال در صادرات گاز به ترکیه، تشریح جزئیات سفر به روسیه،  شکستن رکوردهای مصرف گاز و نشست رئیس دیوان محاسبات با وزیر نیرو از مهمترین اخبار این حوزه بود.
یک اندیشکده در نامه‌ای ضمن تایید تعرفه‌گذاری پلکانی، عدم بازطراحی الگوهای مصرف برق مناطق و عدم توجه به مشترکینی با مصارف چندین برابر الگو را از جمله موارد نیازمند بازنگری در این مصوبه دانست.
نمایندگان بخش خصوصی معتقدند برای توسعه برخی زیرساخت‌ها و افزایش فعالیت‌های تولیدی، باید سهمی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی اختصاص پیدا کند.
هنوز چند هفته از انتشار اخبار جوانه زدن جوهای دامی وارداتی در یکی از بنادر کشور نگذشته که اخیرا ویدویی مبنی بر فاسد شدن چند صد تن سویای دامی در بندر امام منتشر شده است.