برخلاف اکثر خریداران که به تحریم خودخواسته واردات انرژی روسیه دست زده‌اند، واردکنندگان گاز طبیعی مایع (LNG) چین محتاطانه به دنبال خرید بیشتر گاز از روسیه به قیمت ارزان‌تر هستند.
سخنگوی صنعت برق گفت: میزان مصرف برق از ابتدای سال جاری تا پایان روز 13 فروردین در کشور حدود چهار درصد رشد داشته و پیش‌بینی می‌شود که میزان مصرف برق روند صعودی داشته باشد.
آمارهای رسمی نشان داد که کسری تجارت خارجی ترکیه در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل 135.5 درصد افزایش یافته است که ناشی از افزایش قیمت انرژی است.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 257 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12میلیون و 500 هزار تومان است.
متوسط مصرف بنزین در نوروز امسال به 112 میلیون لیتر در روز رسید که در مقایسه با میزان مصرف بنزین در مدت مشابه سال قبل، رشدی 27 درصدی را نشان می دهد.
کاربران منتظرند اپل هم مانند سامسونگ، موتورولا و شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند دیگر، مدل تاشو از آیفون را عرضه کند اما به نظر می‌رسد باید چند سال دیگر هم منتظر بمانند.
وزیر صمت برای دومین بار پس از صدور فرمان هشت‌ ماده‌ای رئیس‌جمهور در حوزه خودرو، امروز 13 فروردین ماه از گروه‌های صنعتی ایران خودرو و سایپا بازدید کرد.
اگرچه اغلب مسئولان کشور از جمله رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و وزیر صمت با واردات خودرو طی سال جاری موافقند اما شورای نگهبان بند مربوط به آزادسازی واردات از بودجه 1401 را حذف کرده است.
در آخرین روز بازارجهانی هر انس طلا به قیمت 1925 دلار و 18 سنت به فروش می‌رسید که 14 دلار نسبت به روز ماقبل کاهش داشت.
بورس کالای ایران زمان انجام فرآیند تحویل قراردادهای آتی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلای لوتوس را اعلام کرد.