گمرک ایران تسهیلات جدیدی را برای ترخیص فوری کالاهای مقابله با کرونا از گمرکات در نظر گرفته که بر اساس آن، ترخیص اقلام بهداشتی قبل از تخصیص ارز مجاز است.
بزرگ ترین بانک آمریکایی چشم انداز تیره ای از اقتصاد این کشور ترسیم کرد.
یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در آمریکا هشدار داده است که در اثر شیوع بیماری کرونا، تعداد مسافرهایش در برخی از پروازها به طور متوسط درحال کاهش به کمتر از 10 نفر است.
پرواز ویژه از مقصد آمستردام به تهران در 4 اردیبهشت برای بازگرداندن ایرانیان انجام می‌شود.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزایش 21 درصدی حداقل مزد کارگران را معادل «افزایش ضریب جینی و شکاف درآمدی» دانست و گفت: گویا فاصله گذاری اجتماعی تنها در تعیین حداقل حقوق ⁧‫کارگران‬⁩ به دقت اجرا شده است.
قاسمی معاملات بازار سرمایه را در سال جاری با شیبی ملایم پیش بینی کرد و گفت: بازارسرمایه امن ترین محل برای حفظ ارزش دارایی هاست. البته تاکید می کنم که برای سرمایه‌گذاری در بورس باید افق سرمایه‌گذاری را بلندمدت در نظر گرفته و از رفتارهای هیجانی پرهیز کرد.
وزیر نفت کشورمان صبح امروز از حصول توافق برای کاهش روزانه 10 میلیون بشکه ای تولیدنفت اعضای اوپک و غیر اوپک خبر داد و گفت: قرار شد دیگر تولیدکنندگان نفت هم به این توافق بپیوندند.
ویروس کرونا جان تعدادی از باجه‌نشینان بانکها را گرفته و بانک مرکزی علیرغم 5 ماه تاخیر، هنوز زیرساختهای صدور چک الکترونیکی را فراهم نیاورده تا بلکه مراجعات مردم به شعب بانکی کاهش یابد.