طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی 5800 خدمتی که دستگاه‌های اجرایی به مردم ارائه می‌دهند، شناسنامه‌دار شده و هم اکنون در دسترس است.
اندونزی که بزرگترین تولیدکننده روغن پالم دنیاست، از تاثیر افزایش قیمت‌ها در امان نمانده است و قصد دارد برای روغن پخت و پزی که در بازار داخلی فروخته می‌شود، یارانه بپردازد.
پیش از این، وزیر اقتصاد از اعطای وام 10 میلیونی به سرپرستان کرونایی خانوارها خبر داد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اولین تسهیلات به یک سرپرست کرونایی خانوار پرداخت شده است.
تحلیلگر گلدمن ساکس پیش بینی کرد بیت کوین با فراگیرتر شدن پذیرش این ارز دیجیتال، در سال 2022 سهم بیشتری از طلا را به عنوان ذخیره سرمایه تصاحب خواهد کرد.
نه تنها چراغ سبز، بلکه تعادل و پایداری در بازار سرمایه مدت هاست به دست فراموشی سپرده شده است و وضعیت این بازار هر هفته نسبت به هفته قبل قرمزتر میشود. موضوعی که در هفته جاری نیز تکرار شد و شاخص کل این بازار دوباره با کاهش های پی در پی، به مرز یک میلیون و350 هزار واحد نزدیک شد.
ادامه کشمکش ها بر سر دلایل برگشت محصولات کشاورزی، شروع و توقف ناگهانی صادرات دام زنده و کاهش قیمت تخم مرغ از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال 2022 می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.
مالیات بر خانه‌های خالی، بیش از یک سال از تصویب قانون، کماکان در کشمکش دو دستگاه مربوطه معطل اجراست؛ وزارت راه و شهرسازی می‌گوید از 2.3 میلیون خانه خالیِ شناسایی شده، یک میلیون و 170 هزار واحد مربوط به قانون سال 94 است و ربطی به قانون سال 99 ندارد، بنابراین باید مالیات آن اجرایی شود؛ سازمان امور مالیاتی اما می‌گوید با قانون جدید، واحدهای شناسایی شده‌ قبلی قابل بررسی و اعمال مالیات نیست، مسئولان وزارت راه مدعی هستند که سازمان امور مالیاتی زیرساخت لازم برای اجرای مالیات خانه‌های خالی را ندارد.
مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که از 28 مهرماه بازگشایی شده بود ساعت 24 امروز 15 دی ماه به پایان می‌رسد اما امکان ثبت نام در سایر شهرها که به مرور اضافه شدند از زمان آغاز نام‌نویسی دو ماه فرصت وجود دارد.