بررسی ارزش فروش شرکت‌ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می‌دهد که جدول برترین‌ها به نسبت هفته ماقبل دستخوش تغییرات شده است.
عملکرد 9 ماهه وزارت راه و شهرسازی در بخش ترانزیت ریلی از عبور از رکورد 10 ساله در این بخش حکایت دارد.
ایران خودرو به همه مشتریان خود توصیه کرد، پیش از خرید محصول از بازار آزاد، نسبت به استعلام گارانتی خودرو اقدام و از دارا بودن شرایط گارانتی و عدم ابطال آن اطمینان حاصل کنند.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در گذشته معاملات تامین کننده و توزیع کننده به صورت اعتباری بود اما با دشوار شدن شرایط اقتصادی، این معاملات پولی و مالی شد، گفت: این شرایط موجب شد تعداد زیادی از توزیع کنندگان از صحنه کار خارج رانده شوند و حالا حتی برخی از تولیدکنندگان به ویژه در حوزه لوازم خانگی با تزریق قطره چکانی کالا در فروشگاه های زنجیره ای خودشان عناصر توزیع کننده صنفی را عملا از صحنه رقابت خارج می کنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به توافق 25 ساله ایران و چین گفت: اکنون هر کدام از وزارتخانه‌ها در حوزه‌های مرتبط به خود با طرف چینی وارد مذاکره شده‌اند تا به یک قرارداد مشترک برسند.
آلمان در 2023 به خاطر تعطیلی نیروگاه‌های برق هسته‌ای و کاهش تولید برق از زغال سنگ به واردکننده خالص برق تبدیل خواهد شد.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.25 درصد کاهش به 1817 دلار و 94 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 59 سنت معادل 1.9درصد رشد به بالاترین رقم 2 ماه و نیم گذشته یعنی 86 دلار و 6 سنت رسید.
دومین «صندوق در صندوق» اوراق بهادار بازار سرمایه کشور با نام «نماد آشنا ایرانیان» به عنوان یک ابزار جدید مالی، از روز شنبه 25 دی ماه، به مدت پنج روز کاری پذیره‌نویسی می‌شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (شنبه، 25 دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای 14 واحد پولی افزایش و قیمت 22 ارز کاهش یافت، نرخ 10 واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.