سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، زمان واریز نخستین یارانه سال 1400 را ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 10 فروردین اعلام کرد.
تعداد آمریکایی‌هایی که در هفته گذشته درخواست حمایت از بیکاری خود را به ثبت رساندند، علی‌رغم تسهیل محدودیت‌های کرونایی با جهش غیرمنتظره‌ای روبرو شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 17 سنت معادل 0.27 درصد کاهش به 63 دلار و 11 سنت رسید.
با آغاز سال جدید، دسته چک‌های جدید در شبکه بانکی کشور توزیع می‌شود که متقاضیان آن باید از الزامات قانونی چک‌های جدید چون ثبت، نقل و انتقال، نحوه برگشت زدن چک و دلایل آن، نحوه سو اثر چک، محدویت‌های دارندگان چک برگشتی و موارد منع اعطای دسته چک به اشخاص آگاه باشند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس خبر داد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.39 درصد افزایش به 1743 دلار و 20 سنت رسید.
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تمامی سرپرستان خانوار از تاریخ 19 فروردین ماه به مدت دو ماه فرصت دارند املاک تحت تملک خود را در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند.
یک مقام مسئول گفت: قبل از صدور بلیط، کدملی مسافر را می‌گیریم و از طریق سامانه سلامت وزارت بهداشت، وضعیت سلامت آن‌ها بررسی و در صورتی که مبتلا به کرونا نباشند، بلیط آن‌ها صادر می شود.
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکت‌های پخش تخلف محسوب می‌شود.
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکتهای پخش تخلف محسوب می‌شود.