دبیر انجمن صنایع روغن نباتی در نامه‌ای به معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد با اشاره به اینکه صنعت مذکور در زمینه تامین روغن خام با بحران جدی مواجه است، درباره تبعات این مساله هشدار داد.
عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: تسهیلات بانک منجر به تأمین مسکن بیش از 10 میلیون خانوار در سراسر کشور شده که عملاً نزدیک به نیمی از ایرانیان با تسهیلات مسکن صاحب‌خانه شده‌اند.
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت:توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب با 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار از 20 اسفند ماه آغاز می شود.
شرکت بازرگانی دولتی بر سلامت کلیه محصوله های وارداتی از جمله گندم روسی تاکید و اعلام کرد که 5.5 میلیون تن گندم وارداتی در بنادر کشور تخلیه شده است.
رئیس اداره کانال سوئز (SCA) طی اظهاراتی تأکید کرد که هیچ تبعیضی در مورد پرچم کشورهای عبوری وجود ندارد و نفت ایران نیز با وجود تحریم‌های آمریکا از این کانال عبور می‌کند.
تصمیماتی که در لایحه بودجه سال آینده درمورد نرخ گاز گرفته شده بود، به تلاطم های بازار سرمایه دامن میزد و بدتر از آن انواع و اقسام اخباری بود که طی هفته های قبل درمورد اصلاح یا عدم اصلاح تصمیم مذکور به گوش میرسید. با این حال به نظر میرسد ماجرا به نفع بورس تمام و لایحه بودجه سال 1401 درخصوص نحوه محاسبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها اصلاح شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که بیش از 889 محور از سیل اخیر آسیب دیدند که خسارت وارد شده به راه‌های شریانی، اصلی و روستایی به 1861 میلیارد تومان می‌رسد.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: مشکل پایین آمدن سالانه سطح آب دریای خزر، سبب کاهش آبخور کشتی ها جهت تخلیه و بارگیری شده است.