بورس کالا از پذیرش قیر، شمش و میلگرد فولادی 4 شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش محصولات شیمیایی 5 شرکت در بازار فرعی این بورس خبر داد.
بر اساس آخرین آمارها، بیش از دو میلیون و 300 هزار سهامدار مشمول سهام عدالت نتوانسته‌اند سود سهام سال 1398 خود را دریافت کنند.
در شرایطی که پیش از این اعلام می‌شد، سفر درون‌شهری و برون شهری کرونایی‌ها یا از و به شهرهای قرمز و نارنجی با جریمه‌ همراه خواهد بود، به نظر می‌رسد با تغییر مصوبات و عدم اجرای کامل پروتکل‌های جدید، خبری از این جریمه‌ها نیست.
تقاضا برای بنزین در آمریکا به دنبال آرام شدن شرایط جوی 6.4 درصد نسبت‌به هفته گذشته بالا رفته و قیمت بنزین در این هفته احتمالا به 3.50 دلار در هر گالن می‌رسد.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار خبر داد و گفت: امسال توزیع نخستین بار بصورت هوشمند خواهد بود و در کلانشهر‌ها درب منازل توزیع می‌شود.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد رشد به 1876 دلار و 71 سنت رسید.
دیده بان ضد انحصارطلبی هلند اپل را به دلیل عدم فراهم کردن امکان استفاده طراحان نرم افزار این کشور از سیستمهای پرداخت غیراپل برای اپلیکیشنهای دوست یابی در فروشگاه اپ استور، برای چهارمین بار پنج میلیون یورو (5.7 میلیون دلار) جریمه کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، این بار در راستای اجرای طرح‌های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه‌شنبه ٢6 دی ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق‌العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه کرده است.
گزارش های میدانی نشان می دهد متوسط قیمت جوراب در سطح خرده فروشی ها 25 تا 50 هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی به 250 هزار تومان هم می رسد.