سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: با افزایش 50 درصدی قیمت شیر خام به عنوان ماده اولیه اصلی محصولات لبنی ، قیمت این محصولات افزایش یافت.
طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس 60 درصد کارگران کشور فاقد بیمه هستند، از این رو به اعتقاد فعالان کارگری، لازم است دولت سیزدهم جهت ساماندهی اوضاع تدبیری بیاندیشد.
افزایش قیمت خرید و فروش مسکن، مهاجرت و بهره‌مندی از امکانات سبب گسترش پدیده حاشیه‌نشینی شده است؛ اما تجانس فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی است.
در جریان حضور رئیس جمهوری در چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اعلام درخواست‌ها و ضرورت‌های این بخش گفت که زمان آن رسیده تا رویای بین‌المللی شدن چابهار محقق شود.
وزیر نفت بر اهمیت پارس جنوبی به‌ عنوان بزرگترین تأمین‌کننده گاز کشور تأکید کرد و گفت: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، زمستانی بدون چالش را سپری کنیم.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که صادرات گاز طبیعی ایران به کشور عراق طبق‌ توافق‌نامه‌ای با این کشور و با اعلام قبلی کاهش یافته است.
تورم سالانه آلمان در ماه آگوست شتاب گرفت و به بالاترین سطح در 13 سال اخیر رسید. این وضعیت باعث شد تا شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان بزرگترین اقتصاد اروپا تحت فشار زیادی قرار بگیرند.
جدیدترین آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از افزایش حدود 38 درصدی تولید سیگار، کاهش حدود 61 درصدی قاچاق سیگار و 41 درصدی صادرات سیگار در فصل اول امسال است.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه در حالی در یک محدوده کوچک نوسان کرد که سرمایه‌گذاران منتظر گزارش اشتغال ماهانه آمریکا هستند.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنجشنبه، در حالی پایین آمد که اوپک پلاس اعلام کرد به توافق خود برای افزایش تدریجی تولید پایبند است.