روسیه 47.63 میلیارد دلار نفت خام در شش ماه اول سال جاری میلادی صادر کرده که 21.5 درصد نسبت به همین دوره در سال گذشته افزایش یافته است.
امروز سه شنبه 19 مرداد ماه محصولات مختلفی شامل، زغال سنگ، گاز مایع، نفت سفید، رافینت و هیدروکربنه در رینگ بین الملل بورس انرژی معامله می شود.
از این به بعد صندوق های سرمایه گذاری به درگاه های متنوعی برای فروش دسترسی دارند که این موضوع به عنوان مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 50 طرح پتروشیمی در دست اجرا است، گفت:با تکمیل این طرح‌ها دستیابی به درآمد 50 میلیارد دلاری در افق 1406 قابل تحقق است.
میانگین صنعتی داوجونز و اس‌اندپی آمریکا که روز جمعه به رکوردهای تاریخی دست یافته بودند، در معاملات دیشب آمریکا تحت تأثیر نگرانی از کند شدن مجدد رشد اقتصادی جهان افت کردند.
بر اساس برآوردها تا سال 2028 بازار چسب دنیا بالغ بر 87 میلیارد دلار خواهد شد و در حالی که این محصول در سال گذشته به ارزش 29.9 میلیون دلار به کشور وارد شده، این فرصت مناسبی برای شرکت‌های فناور است تا در این زمینه فعال شوند.
شرکت رنو Renault فرانسه یک سال پس از پایان فعالیت خود در بزرگترین بازار خودروی جهان، روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد تجارت خود را در چین با تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با گروه جیلی Geely در زمینه تولید خودروهای هیبریدی احیا کند.
معاون امور توزیع توانیر گفت: هفته پیش‌رو هفته سختی برای تأمین برق است و مشارکت همه مشترکین خانگی و صنعتی را طلب می‌کند.
گمرک در نامه‌ای به قائم مقام سازمان راهداری، تعیین تکلیف فوری بیش از 3 هزار و 643 دستگاه کامیون واردات رسوبی در گمرکات را خواستار شد.
درپی تابستان داغ نیمکره شمالی که باعث کاهش موجودی ذخایر مصرف کنندگان بزرگ شده است، انتظار می رود قیمت جهانی گاز زمستان امسال رکوردشکنی کند.