حجت‌الاسلام‌ مصباحی‌مقدم گفت: با حذف سود علی‌الحساب پدیده قیمت پول در بانکداری بدون ربا تحقق نخواهد یافت و بهانه برای بانک‌ها جهت مسابقه در افزایش هزینه تسهیلات از بین می‌رود.
پرداخت سود سهام عدالت سال 1398 درحالی برای نخستین مرتبه در سه مرحله صورت گرفت که دو مرحله آن تحقق یافته اما مرحله سوم آن که باید از سوی یکی از شرکت‌ها صورت می گرفت، همچنان در هاله ای از ابهام است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره آخرین وضعیت اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خانه‌ و خودروهای لوکس توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر بتوانیم موانع داخلی تولید را رفع کنیم، تنگناهای خارجی نمی‌تواند تولیدکنندگان را از پا دربیاورد.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در طرح جدید، قیمت تولید کننده به جای قیمت مصرف‌کننده درج می‌شود و قیمت درج شده روی کالا به منزله فاکتور خرید است.
با حکم وزیر اقتصاد، سرپرست جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.
در پی امضای قرارداد تولید 45 هزار خودروی تاکسی و ون دوگانه‌سوز به طور متوسط روزانه 180 خودرو به بازار مصرف تحویل داده می‌شود که طی 4 سال در حدود 300 میلیون لیتر صرفه‌جویی بنزین را در برخواهد داشت.
«دکتر اصغر ابوالحسنی هستیانی» به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و با تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت قائم‌مقام بانک مرکزی منصوب شد.
وزیر صمت گفت: قیمت‌گذاری خودرو روش‌های مختلفی دارد و برخی از محصولات مشمول قیمت‌گذاری نیستند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تعیین اقساط 7 میلیون تومانی برای بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را تکذیب کرد.