علاوه بر کمبود گاز طبیعی، اروپا همزمان با ورود به فصل زمستان با کاهش تولید نیروی هسته ای در فرانسه روبرو شد که بحران انرژی را تشدید کرده و بخشهای وسیعی از این قاره را برای یک سرمای ملایمتر، دست به دعا نگه می دارد.
یک گروه دیده بان محیط زیستی اعلام کرد شرکت آمازون حدود 300 هزار تن زباله پلاستیکی در سال 2020 تولید کرد.
گوگل چنانچه به حکم دادگاه برای لغو انسداد حساب یوتیوب کانال تلویزیونی متعلق به متحد پوتین که تحت تحریم‌های آمریکا عمل نکند، با جریمه سنگین در روسیه روبروست.
بانک مرکزی روسیه در حال مذاکره با بازیگران و متخصصان بازار درمورد ممنوعیت ارزهای مجازی است و عقیده دارد از این ارزها می توان برای پول‌شویی و تروریسم مالی استفاده کرد.
جدیدترین اقدام بانک مرکزی ترکیه در پایین آوردن نرخ بهره، ارزش لیر را تا 15٫689 در برابر دلار پایین آورد.
مدیر نظارت بر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رشد 6 درصدی پالایش خوراک در پالایشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: با وجود افزایش تولید، مصرف بنزین نیز 15 درصد افزایش یافته است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (چهار شنبه، 24 آذرماه 1400) اعلام کرد که بر اساس آن بهای 30 واحد پولی کاهش و قیمت 9 ارز افزایش یافت.
در پی گسترش سویه جدید ویروس کرونا در کشورهای مختلف به ویژه همسایگان ایران، وزیر کشور نیز بر نظارت بیشتر برای جلوگیری از ورود امیکرون به کشور تاکید کرده است و شرایط برای سفرهای پرخطر سخت تر شده است.
مدیر خانه نوآوری با بیان اینکه اجبار اینماد یک مانع جدید برای کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می رود، گفت: برای رسیدن به یک اقتصاد پویا، باید تعداد مجوزها را کمتر کنیم نه اینکه افزایش دهیم.
جریمه رانندگان بد حسابی که عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها را به موقع پرداخت نکنند، از سال آینده به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت چرا که یکبار مشمول جریمه 20 درصدی شده و پس از آن به ازای هر ماه تاخیر نیز دو درصد به مجموع اصل عوارض و جریمه مذکور اضافه خواهد شد.