قیمت هر اونس طلا امروز با 0.39 درصد افزایش به 1743 دلار و 20 سنت رسید.
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تمامی سرپرستان خانوار از تاریخ 19 فروردین ماه به مدت دو ماه فرصت دارند املاک تحت تملک خود را در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند.
یک مقام مسئول گفت: قبل از صدور بلیط، کدملی مسافر را می‌گیریم و از طریق سامانه سلامت وزارت بهداشت، وضعیت سلامت آن‌ها بررسی و در صورتی که مبتلا به کرونا نباشند، بلیط آن‌ها صادر می شود.
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکت‌های پخش تخلف محسوب می‌شود.
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکتهای پخش تخلف محسوب می‌شود.
وزیرکار از واریز کمک هزینه بیمه بیکاری به حساب 5 هزار نفر که موفق به دریافت این کمک هزینه نشده بودند، خبر داد.
شرکت گوگل امسال هفت میلیارد دلار در دفاتر و دیتاسنترهای سراسر آمریکا سرمایه گذاری خواهد کرد که کمتر از 10 میلیارد دلار در سال 2020 خواهد بود و 10 هزار شغل تمام وقت ایجاد می‌کند.
دلار بیشترین صعود هفتگی خود در معاملات جهانی را به ثبت رساند.
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: ما می‌توانیم بدون استفاده از دلار از ایران مشتقات نفتی بخریم و با لیره پول آن را پرداخت کنیم.
ورود ویروس کرونا به عنوان یک مهمان ناخوانده، زحمت زیادی را بر جوامع انسانی تحمیل کرد و صنعت گردشگری نیز مانند سایر بخش ها از آسیب های این بیماری همه گیر مصون نماند، بی تردید سال1399 را می توان سال سخت صنعت گردشگری کشور نامید.