رئیس‌جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.
شاخص کل بازار سهام در ادامه ی روند ریزشی خود، امروز با ریزشی 30 هزار واحدی در نیمه ی اول بازار، کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی را از دست داد و به کانال پایین تر سقوط کرد.
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
با شروع فصل گرما میزان تبخیر آب از سدها افزایش یافته و اوضاع بعضی از سدها رو به بحرانی شدن حرکت می‌کند، به‌طوری که طبق آمار هفدهم تیرماه 12 سد مهم کشور کمتر از 20 درصد آب دارند.
رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان کل کشور بر جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران تاکید کرد.
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: توسعه روابط ایران با هر کشوری در حوزه انرژی می‌تواند یک گام مثبت باشد، کشورهای قاره آفریقا نیز در این بین یک پتانسیل و فرصت برای ایران شناخته می‌شود.
دبیر انجمن زغال‌سنگ ایران از ورود زغال سنگ ایران به بازارهای جهانی خبر داد و گفت: ورود این محصول به بازارهای جهانی با پیچیدگی زیادی همراه خواهد بود.
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود.
شرکت‌های تحقیقاتی می‌گویند شرکت هواوی تکنولوژی چین نقشه می‌کشد تا پایان امسال به صنعت تلفن هوشمند نسل پنجم (5G) برگردد که به منزله بازگشت دوباره پس از ممنوعیت‌های آمریکایی و لطمه دیدن کسب و کار دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی این شرکت است.
ادامه روند نزولی در بازار سرمایه ادامه دارد؛ به طوری که شاخص کل بورس امروز 2.68 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافت.