دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تا کنون شیشه 323 بانک دچار شکستگی شیشه شده و از 11 شعبه بانک سرقت شده است.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده یک‌هزار و 62 خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم خبر داد.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر امورخارجه ژاپن بر توسعه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.
سید کاظم چاوشی گفت: در صورت افزایش سختگیری و نظارت بانک مرکزی بر اجرای این بخشنامه (معرفی بانک‌های متخلف در زمینه نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری، به هیئت انتظامی بانک‌ها)، بخشی از سپرده‌های خارج شده از بانک‌ها جذب صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت خواهد شد.
معاون مدیر در تامین فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در سه ماهه تابستان امسال روزانه به طور متوسط 105 میلیون لیتر بنزین مصرف شد.
وزیر نفت با اعلام آمادگی کامل وزارت نفت برای همکاری با شرکت‌های ژاپنی، گفت: ایران می‌تواند نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز ژاپن ایفا کند.
امروز شاخص کل بورس امروز (چهارشنبه)، با 12 هزار و 115 واحد افزایش به یک میلیون و 346 هزار واحد رسید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین ظهرگاهی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و هم چنین آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 6 مهر 1401 روی رقم 14 میلیون و 200 هزار تومان تثبیت شد.