معاون فنی گمرک گفت: 38 شرکت بزرگ واردکننده کالای اساسی به دلیل اطمینان نداشتن از دریافت ارز ترجیحی از ترخیص کالاهای اساسی خود از گمرک خودداری می‌کنند.
مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری جدید شامل « صندوق سرمایه گذاری اهرمی» طی هفته های آینده خبر داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری با تأکید بر اینکه نه تنها کمبود کامیون نداریم بلکه مازاد هم داریم، گفت:مجموع شرایط را به گونه ای رقم زده اند که کامیون داران رغبتی به حمل کالا ندارند.
جلسه فوق‌العاده هیئت عامل بانک مرکزی به ریاست اکبر کمیجانی، رئیس کل جدید این بانک برگزار شد.
یارانه معیشتی تیرماه سال 1400 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال پس از رشد قیمت جزئی در جلسه قبل، امروز با 42 سنت معادل 0.6 درصد افزایش به 75 دلار و 16 سنت رسید.
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه، 9 تیرماه) نرخ رسمی 46 ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ 34 ارز کاهش و نرخ 4 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند.
عدم ایجاد ظرفیت جدید تولید برق در سال‌های گذشته در کنار روند رو به رشد و افزایش قارچ‌گونه استخراج غیرقانونی رمزارز، آینده تاریکی را برای صنعت برق رقم زده است.
بخش دوم سود سهام عدالت سال 1398 در حالی با تاخیر مواجه شده است که رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزایش سرمایه برخی شرکت ها و مشکل در واریز سود برای چند شرکت را دلیل این تاخیر عنوان کرده است.