رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به جلسات برگزار شده پیش بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده، ممنوعیت صادرات دو محصول فلفل دلمه و سیب به روسیه برطرف شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشریح دلایل برگشت محصولات کشاورزی ایران گفت: هیچ کدام از محصولات ما آلوده نیستند.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: هیات روسی به زودی برای بازدید از مزارع و گلخانه های کشورمان به ایران سفر می کند و سپس صادرات فلفل به این کشور از سر گرفته می شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.
در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.
طبق گزارش اداره ملی آمار چین، کل تولید پالایشگاهی این کشور در سال گذشته میلادی برابر با 703.55 میلیون تن معادل 14.07 میلیون بشکه در روز بوده‌است یعنی حدود 620 هزار بشکه در روز بالاتر از سطح سال 2020.
سازمان بین المللی کار در گزارشی آورده است که شمار بیکاران جهان در سال 2022 میلادی به 207 میلیون نفر خواهد رسید که این میزان 21 میلیون بیشتر از شمار بیکاران در پایان سال 2019 میلادی بوده است.
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد 45 محور شریانی و غیر شریانی در پی شرایط جوی اخیر کشور خبر داد.
قیمت نفت دوباره در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است، به همین دلیل تحلیلگران معتقدند دلیل اصلی بالارفتن نرخ آن کاهش عرضه این محصول باشد.