شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 33هزار و 230واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و 183هزار واحد قرار گرفت.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 58 سنت معادل 1.04 درصد رشد به 56 دلار و 48 سنت رسید.
در حالی که انتظار می رود ارائه یک بسته بزرگ محرک مالی به ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند و این بسته به دلیل تبعات تورمی سبب افزایش نرخ تورم و تضعیف دلار گردد، قیمت طلا امروز شاهد رشد بود.
تا امروز 105 شرکت سود خود را از طریق سامانه سجام توزیع کردند و 7 میلیون و 200 هزار سهامدار از طریق ‏سامانه سجام سود نقدی خود را دریافت کرده‌اند.
مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نسبت به ارسال پیامک‌های جعلی به دارندگان سهام عدالت، با عنوان پیامک‌های ثبت‌نام سامانه سجام، هشدار داد.
انتشار ویدیویی از جک ما، موسس گروه علی بابا باعث شد ارزش سهام این شرکت روز چهارشنبه بزرگترین رشد روزانه در شش ماه گذشته را تجربه کرده و 63 میلیارد دلار به ارزش بازارش اضافه شود.
بهای معاملات نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر انتظارات برای اقدامات محرک مالی گسترده دولت جدید آمریکا و رونق یافتن تقاضا برای سوخت، به روند صعودی روز گذشته ادامه داد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه 1 بهمن 1399 در صرافی‌های بانکی به 21 هزار و 950 تومان رسید.
فروردین ماه سال جاری بود که پای قالیباف اصل به سازمان بورس باز شد تا سکان هدایت این سازمان را بر عهده بگیرد، ماموریتی که بر خلاف سابقه 10 ساله‌اش در شرکت بورس، چندان طولانی نبود و پرونده حضورش روز گذشته با استعفایی که تقدیم وزیر اقتصاد کرد، بسته شد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم میزان مصرف گاز کاهش یافته است و نیازی به واردات گاز به کشور نخواهد بود.