قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد کاهش به 1868 دلار و 60 سنت رسید.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه، در حالی افزایش یافت که ارزش دلار پیش از انتشار صورت‌جلسه‌های فدرال‌رزرو پایین آمد.
قیمت نفت برنت در معاملات امروز، چهارشنبه در حالی بیش از یک درصد افت کرد که دیشب با رسیدن به 70 دلار بالاترین قیمت در 2 ماه اخیر را به ثبت رسانده بود.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 با افت 898 واحدی به یک میلیون و 172 هزار و 614 واحد رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.
درحالی که قرار بود اعضای هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت توسط مشمولان هر استان انتخاب شود، گفته های مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از عدم مشارکت مشمولان در مجامع در نوبت اول حکایت دارد.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 30 ارز افزایش و 6 ارز کاهش یافت و 10 ارز هم بدون تغییر باقی ماند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه هزار واحد افت کرد.
کارشناسان بازارسرمایه می گویند، هم اکنون عوامل تاثیرگذار مثبتی در بورس قابل مشاهده است اما بازار تحت تاثیر دولت آینده قرار گرفته و سهام ارزنده بورسی دیده نمی شوند.
کارشناس اقتصادی گفت: عامل اصلی تورم کشور در بلند مدت رشد نقدینگی مزمن است و برای مهار اساسی و ریشه‌ای تورم مهم این است که ما رشد نقدینگی را به زیر 10 درصد برسانیم.