مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت ترافیکی تردد از شمال به جنوب جاده چالوس خبر داد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد که در حراج اوراق بهادار دولتی طی هفته منتهی به پایان سال 1400 حدود 7 هزار میلیارد تومان از این اوراق به فروش رسید.
بیمه مرکزی در پی اعلام نشدن نرخ جدید دیه از سوی قوه قضائیه اعلام کرد که تا اطلاع بعدی و اعلام رسمی نرخ جدید دیه، نرخ و پوشش تعهدات بیمه‌ای مشابه قبل اعمال می‌شود.
مدیرعامل فرابورس با بیان اینکه پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس به پایان رسید، گفت: حدود 320 هزار نفر سهام باشگاه پرسپولیس و 286 هزار نفر سهام باشگاه استقلال را خریداری کردند.
«مجلس سنا در جلسه امروز خود رأی مجلس شورای ملی را در مورد ملی‌شدن صنعت نفت تایید و شاه در همان روز قانون را امضاء کرد.»
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه بودجه 1401 در این شورا خبر داد.
امروز صنعت ملی نفت ایران 71 ساله شد. ملی شدن صنعت نفت ایران در 29 اسفند سال ‌1329، نقطه عطفی مهم در تاریخ سیاسی، اقتصادی و مبارزات مردم برای نجات سرمایه‌های ملی این مرز و بوم از دست بیگانگان به شمار می رود و در طول بیش از 70 سال گذشته منشا اتفاق‌ها و حوادث گوناگونی در این صنعت بوده است.
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت‌ مرغ گرم به کیلویی 36 هزارتومان است. افزایش قیمتی که مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی علت آن را عدم تامین به موقع نهاده‌های دامی، ممنوعیت خروج مرغ از استان‌ها، کندی حمل و نقل و عدم نظارت بعد از کشتار می‌داند.