بیت‌کوین همچنان در کانال زیر 42 هزار دلار دست و پا می‌زند زیرا ترس شدید بازار رمزارزها را فرا گرفته است و تحلیلگران به افت تا 38 هزار دلار اشاره می‌کنند.
رئیس کنفدارسیون صادرات ایران می‌گوید افزایش آمار صادرات غیرنفتی یک دستاورد ملی است و اینکه تلاش کنیم نقش دولت‌ها و جناح‌ها را در آن پر رنگ کنیم، دور شدن از اهداف کلان اقتصادی کشور است.
با نزدیک شدن به روز مادر تمایل به خرید گل و گیاه نیز بیشتر می‌شود و بازار آن رونق می‌گیرد. اما در حال حاضر قیمت گل در بازار چقدر است؟
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 205هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون تومان است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری، گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور، بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته معادل 45 و 46.6 درصد افزایش یافته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اواخر سال 1397 با الحاق بندی لایحه بودجه 98 موافقت کردند که به موجب آن هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی رایگان شود؛ این طرح با وجود برخی مخالفت‌ها، وارد مرحله اجرا شد و از آن زمان تاکنون، در هر سال دوباره بررسی و تصویب شده است.
معاون وزیر صمت از حل شدن یک مشکل ارزی پس از سه سال بلاتکلیفی خبر داد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، قیمت‌گذاری دستوری که منجر به زیان‌دهی صنعت شده، محدودیت در اجازه صادرات و در مقابل آزاد بودن درهای وارداتی، تعدد سامانه‌ها و یکپارچه نبودن آن‌ها و بازدهی پایین صنعت تایر که میل به سرمایه‌گذاری در این صنعت را کاهش داده را از جمله مهمترین چالش‌های صنعت تایر کشور خواند.
رییس بخش مهندسی آتش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سانحه پلاسکو را نقطه عطفی برای توسعه فناوری‌های مرتبط با حفاظت در برابر آتش سوزی در کشور دانست و افزود: در حال حاضر 45 شرکت تولیدکننده درهای ضد حریق در کشور ایجاد شده است.