سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که در این زمینه راننده مادام‌العمر ممنوع الخدمات خواهد شد و با شرکت حمل‌ونقلی مورد نظر به دلیل تخلفات متعدد در این سفر برخورد جدی خواهد شد.
بیشتر ارزهای دیجیتالی در 24 ساعت اخیر صعود بالای 10 درصد داشته اند.
موج گرمای کشنده، قیمت برق در سراسر اروپا را افزایش داده و به فهرست طولانی از عواملی اضافه شده که هزینه های نیرو را در تابستان جاری بالا برده اند.
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس 16 ماه پس از آغاز فعالیت، سرانجام از مرحله آزمایشی بتا خارج شد و اکنون برای همه کاربران قابل دسترس بوده و نیازی به دعوت ندارد.
اردبیل- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کسری مخزن در دشت اردبیل در سال‌های اخیر به 14 میلیون متر مکعب رسیده که این کسری شرایط بحرانی را در دشت اردبیل رقم زده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی می‌گوید "مظاهرات سلمی است، ما آب و زمینمان را می‌خواهیم"، گفت: ‏این صدای یک ‎زن و یک مادر است که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد و مطالبه حقش را دارد.
فعالیت بازار سرمایه در هفته جاری درحالی به دلیل تعطیلات شش روزه پایتخت به سه روز خلاصه شد که شاخص کل بورس در سه روز کاری این بازار نسبت به هفته قبل با بیش از 5000 واحد افزایش از رقم یک میلیون و 310 هزار واحد عبور کرد.
پوشش‌های نانومتری ایرانی به منظور بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش هزینه تولید برق در نیروگاه طرشت بر روی لوله‌های کندانسور مورد استفاده قرار گرفت.