در پی تصویب لایحه حذف چهار صفر از واحد پول ملی در کمسیون اقتصادی مجلس، بانک مرکزی موظف شده که ظرف مدت دو سال مقدمات اجرایی این قانون را با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی فراهم کند.
قیمت پالادیم با وجود تعطیلی بخش عمده‌ای از خودروسازان ناحیه شرق آسیا به روند صعودی خود ادامه میدهد و امروز سه شنبه با پرواز 7.85%+ به یک رکورد جدید تاریخی 2498$ رسید یابد.
قیمت طلا در بازار‌های جهانی به روند صعودی خود ادامه میدهد و با عبور از مرز 1600$ به 1603 دلار در هر اونس رسیده که اوج قیمت 7 سال گذشته است.
کادیلاک قصد دارد نخستین خودروی الکتریکی خود را در ماه آوریل سال جاری میلادی رونمایی کند.
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که با تزریق پیاز از جنوب به بازارهای مصرفی، قیمت این محصول روند نزولی به خود گرفته است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه‌ای اعلام کرد که فروش آهن اسفنجی، تنها به واحدهای تولیدی که مصرف‌کننده واقعی این محصول باشند، عرضه شده و فروش به افراد حقیقی و حقوقی ممنوع است.
در حالی که ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم بیش از 4 ماه اخیر قرار دارد، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد کاهش بود. در عین حال نگرانی ها از تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا که بر بازارهای بورس آسیا سایه افکنده مانع از افت بیشتر قیمت طلا شد.
در حالی که سرمایه گذاران خود را برای انتشار آمارهای اقتصادی در کشورهای آسیایی در هفته جاری آماده کرده اند و این آمارها می تواند نشان دهنده میزان تاثیرگذاری ویروس کرونا بر تقاضای نفت باشد، قیمت نفت امروز با کاهش نسبی همراه بود.
در پی انتشار اخبار مربوط به تغییر تابلوی شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در ایران، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که این مسئله مربوط به لوازم خانگی است و در ارائه خدمات و گارانتی گوشی‌های موبایل تغییری ایجاد نخواهد شد.
نایب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به راه اندازی فروش تعهدی در اسفند ماه، تاثیر این ابزار مالی در بازار سرمایه را بررسی کرد.