قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران، امروز 30 آبان 1398 به 4 میلیون و 150 هزار تومان رسید.
دسترسی 7 دانشگاه بزرگ و سطح یک کشور به اینترنت جهانی میسر شد.
هم‌زمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تقاضا برای گاز سوز کردن خودروها افزایش یافته به‌طوری که روزانه 30 هزار تقاضا برای این مساله ثبت می‌شود، افراد متقاضی نیز می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه NGVI.IR مراجعه کنند و آنطور که مسوولان اعلام کرده ‌اندحداکثر ظرف مدت دو ماه آینده به همه درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
با گذشت پنج روز از قطعی اینترنت، ارتباطات اینترنت به صورت محدود برای برخی مراکز و برخی استان‌های کشور برقرار شده است.
تدوین نقشه راه و برنامه کلی اصلاح ساختار بودجه عمومی با یک‌سال تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی در موعد مقرر به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تقدیم شده ‌است.
رئیس اتحادیه فروشگاههای زنجیره ای با بیان اینکه تا به امروز 77 فروشگاه زنجیره ای کاملا تخریب شده است، از دولت درخواست کرد تا در جبران خسارات وارده به این فروشگاه‌ها حمایت کند.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران از «متوسط قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی» در تابستان امسال، میانگین نرخ گندم نسبت به تابستان سال گذشته 32.5 درصد افزایش یافته است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: برخی شایعات درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد.
بر اساس آمار سازمان هواشناسی کشور از اول مهرماه امسال تا دیروز 27 آبان میزان بارش‌های کل کشور به 28 میلیمتر رسیده است.
قیمت نفت برنت دریای شمال امروز با 12 سنت معادل 0.19 درصد کاهش به 62 دلار و 32 سنت رسید.