پایان تیرماه آخرین مهلت برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه

  • 1398/03/21 06:49:36
  • 0 نظر
  • 304
  • منبع : پایگاه خبری بانک مسکن
  • کد خبر : 28355

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن هر سال با برگزاری قرعه‌کشی بزرگ و کشوری ضمن اعطای جوایز ارزنده به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، علاوه بر اینکه از سپرده‌گذاران خود که در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان مشارکت می‌کنند، به نوعی تقدیر می‌کند، سپرده‌گذاران و مشتریان خود را به افتتاح این نوع از سپرده‌ها که به تامین منابع ارزان قیمت برای بانک مسکن و تسهیل جریان پرداخت تسهیلات خانه‌دار شدن کمک می‌کند، به این ترتیب تشویق می‌کنند.

شکل متعارف قرعه‌کشی‌های سالانه بانک مسکن مبتنی بر امتیاز شماری است و امسال نیز به همین ترتیب عمل می‌شود. دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه تا پایان تیر ماه 98 فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب و افزایش موجودی خود برای دریافت امتیاز بیشتر به منظور افزایش احتمال برنده شدن در قرعه‌کشی اقدام کنند.
حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در دوره جاری، 50 هزار تومان تعیین شده و بدیهی است به منظور شرکت در قرعه کشی، علاوه بر حفظ حداقل موجودی مذکور، طی 3 ماه یا 90 روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی مذکور در روز قرعه کشی ضروری است.
برای مبالغ 50 هزار تومان و بیشتر، به ازای هر 10 هزار تومان در هر روز یک امتیاز منظور می شود که دارندگان امتیازهای بالاتر شانس بیشتری نیز برای برنده شدن در قرعه‌کشی مذکور خواهند داشت.
بانک مسکن 10 کمک هزینه 100 میلیون تومانی خرید واحد مسکونی به 10 تن از برندگان پرداخت می‌کند. همچنین 180 نفر از سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه به قید قرعه کمک هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش 40 میلیون تومان دریافت خواهند کرد. به 480 نفر از برندگان این قرعه کشی نیز جایزه 20 میلیون تومان کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی تعلق می‌گیرد.
امسال همچنین به سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن به قید قرعه 1080 فقره کمک هزینه چهارمیلیون تومانی خرید صنایع دستی و 23 هزار و 750 فقره جایزه نقدی 500 هزار تومانی پرداخت می‌شود.
سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن برای برخورداری از امتیاز بیشتر به منظور افزایش شانس خود در سی‌ونهمین دوره قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه می‌توانند هر چه زودتر نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند، چراکه مدت سپرده‌گذاری در این حساب نیز همان‌گونه که ذکر شد، در افزایش امتیاز حساب نقش دارد.

نظرات
  • 0 نظر