معاون وزیر راه و شهرسازی:

ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • 1399/12/20 08:23:26
  • 0 نظر
  • 259
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 320283
به گزارش فبنا، علی نبییان امروز 19 اسفندماه در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین منابع مالی سبب تطویل زمان پروژه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد در حال حاضر 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع و در هشت طبقه بنا شده است، بیان کرد: ساختمان اصلی پروژه مذکور 9970 مترمربع و مساحت ساختمان جنبی ورزشگاه 820 متر مربع است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی با اشاره به اینکه 60 میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی هزینه شده است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده که سال آینده این ورزشگاه افتتاح شود و 
تلاش دولت این است که بتواند با تامین منابع آن وعده خود را عملیاتی کند.

وی بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز از جمله چراغ و صندلی‌ها برای این پروژه  خریداری شده و ضرورت دارد استان نیز همکاری کند به عنوان مثال برای چمن زمین ورزشگاه نیاز به منابع آبی است  که مسئولین استان علاوه بر آب باید برق این پروژه را تامین کنند.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:  همزمان با بهره‌برداری ورزشگاه، جمع‌آوری آب‌های سطحی اطراف ورزشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

نبییان گفت: با مدیرکل راه وشهرسازی لرستان نیز صحبت شده که از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان مسیر دسترسی به ورزشگاه آماده سازی شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی در خصوص ورزشگاه بروجرد گفت: بخش ساخت قسمت 5000 نفری ورزشگاه بروجرد نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به 70 میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد.

نظرات
  • 0 نظر