مسوول هیات اجرایی فروش املاک مازاد وزارت دفاع اعلام کرد؛

فروش املاک و اراضی وزارت دفاع در اتاق شیشه ای بورس کالا

  • 1399/08/30 13:46:09
  • 0 نظر
  • 337
  • منبع : سنا
  • کد خبر : 272337

به گزارش فبنا، ، حسین ابراهیمی، مسوول هیات اجرایی فروش املاک مازاد وزارت دفاع در گفت و گو با کالاخبر اظهار داشت: نکته نخست در خصوص عرضه املاک وزارت دفاع در بورس کالا آن است که این اقدام در راستای اجرای یکی از مصوبات دولت و بستر سازی برای نهادهای دولتی انجام می شود؛ طبق این مصوبه دستگاه‌های دولتی می‌بایست املاک و اراضی مازادشان را در اتاقی شیشه ای عرضه و واگذار کنند.

ابراهیمی ادامه داد: موضوع دیگر آنکه فراهم آمدن امکان عرضه املاک در بورس کالا برای دستگاه های دولتی فرصت خوبی است زیرا دستگاه‌ های دولتی در بهره‌گیری از روش سنتی برای فروش، یعنی در روش مزایده با مشکلاتی مواجه بودند چون در جریان مزایده‌ها عموما امکان اطلاع رسانی در سطح گسترده وجود نداشت،ضمن این‌که در مزایده ها، مشتری ها محدود بودند اما در بورس کالا این ضعف ها برطرف می شود.

مسوول هیات اجرایی فروش املاک مازاد وزارت دفاع اظهار کرد: نکته سوم نیز آن است که در جریان عرضه املاک در بورس کالا به دلیل اینکه مبلغ کمتری برای شرکت در خرید، سپرده گذاری می شود و رقم سپرده شده زودتر از روش مزایده سنتی بازپرداخت می شود، روش جدید، جذابیت بیشتری برای متقاضیان خرید املاک و اراضی خواهد داشت. 

عرضه های بعدی در تهران و شهرستان ها

او در خصوص خریداران احتمالی این زمین به کالاخبر گفت: به مشتریانی که تاکنون مراجعه کرده اند اعلام کرده ایم در تاریخ مقرر یعنی 9 آذر  باید درخواست شان را ثبت کنند و البته هنوز وجود خریدار قطعی مشخص نیست.

این مقام مسوول وزارت دفاع در پایان درباره عرضه های بعدی املاک در بورس کالا توضیح داد: با توجه به تجربه ای که در مورد این عرضه به دست خواهد آمد موارد دیگری برای عرضه املاک و اراضی مازاد وزارت دفاع هم در تهران و هم‌ شهرستان ها وجود دارد که مطمئنا از طریق بورس کالا انجام خواهد شد.

نظرات
  • 0 نظر