از 24 آذر به مدت سه روز:

پیش‌فروش یکساله 3 محصول پرتقاضا ایران‌خودرو آغاز شد

  • 1399/09/24 08:28:53
  • 0 نظر
  • 253
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 277084

به گزارش فبنا، پانزدهم آبان ماه بود که این شرکت خودروساز برای ثبت‌نام  "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک" در قالب پیش‌فروش یک‌ساله با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده، اقدام کرد که در نهایت نیز 3000 برنده آن از میان 690 هزار و 724 متقاضی این خودرو مشخص شد.  

حال در جدیدترین برنامه این گروه صنعتی در قالب پیش‌فروش یکساله، سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX با موعد تحویل شهریور تا آبان ماه سال آینده  به اجرا گذاشته شده است.   مهلت ثبت‌نام برای این سه خودرو پرتقاضای ایران‌خودرو از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز (تا روز چهارشنبه 26 آذر ماه) اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که همچون طرح‌های فروش فوق‌العاده این شرکت،  منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، نیز می‌توانند در این طرح فروش مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان، قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در حضور نهادهای نظارتی برگزار و پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌گردد. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.  

بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه علی‌الحساب در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان ‌لم‌یکن تلقی می‌گردد. قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی، واریز خواهد کرد.

همچنین شایان ذکر است که به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت 48 ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

علاوه براین، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد 1000 کیلومتری خودرو، الزامی است.

نظرات
  • 0 نظر