بهترین و بدترین نمادهای 2019
- 1398/10/06 11:05:59
- 0 نظر
- 1137
- منبع : ایسنا
- کد خبر : 130898
به گزارش فبنا، به نقل از فوربس، بازارهای بورس، امسال را با عملکرد بسیار خوبی پشت سر گذاشتند تا جایی که از ابتدای امسال تاکنون شاخص "اس اند پی 500" بیش از 27 درصد رشد داشته است.
نمادهای دارویی، تکنولوژی، مالی و پتروشیمی بزرگ ترین برندگان امسال بودند. در ادامه با موفقترین شرکت های بورسی در سال 2019 آشنا میشوید:
1- اپل: ارزش نماد اپل در یازده ماه ابتدایی امسال که گذشت 497 میلیارد دلار افزایش داشته است تا در حال حاضر این برند 1.25 تریلون دلار ارزش داشته باشد. این شرکت امسال محصولات جدیدی معرفی کرد که سودآوری آن را در مقایسه با سال قبل افزایش داد. امسال سری جدید آیفون این شرکت یکی از 10 عبارت پر جستجو در گوگل بوده است.
2- مایکروسافت: یک شرکت نرم افزاری موفق دیگر که امسال بیش از هر چیزی روی توسعه فضای ابری خود تمرکز کرد. در 11 ماه ابتدایی امسال ارزش این برند 408 میلیارد دلار افزایش داشته است تا در حال حاضر این برند 1.19 تریلون دلار ارزش داشته باشد.
3- گوگل: ارزش نماد گوگل امسال با 214 میلیارد دلار افزایش به 934 میلیارد دلار رسید.
4- فیسبوک: به لطف افزایش تعداد کاربران اینستاگرام و واتس اپ، درآمدهای فیسبوک رشد زیادی داشته است. این برند اکنون 587 میلیارد دلار ارزش دارد که 213 میلیارد دلار بیشتر از سال قبل است.
5- آمازون: بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان با رشد 150 میلیارد دلاری ارزش برند خود به یک برند 887 میلیارد دلاری تبدیل شده است.
6- ویزا کارد: ارزش برند پرداخت بین المللی ویزا در طول یک سال اخیر 115 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.
7- جی پی مورگان: ارزش بزرگ ترین بانک آمریکا در سال جاری 111 میلیارد دلار بیشتر شده است.
8- مسترکارد: ارزش این برند در سال جاری 106 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.
9- دیزنی: آخرین عضو باشگاه 100 میلیارد دلاریها که در طول یک سال اخیر ارزش برند آن 100 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.
نظرات
- 0 نظر