رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

راه اندازی واحد تولیدی تعطیل شده بعد از 16 سال

  • 1400/10/08 09:06:30
  • 0 نظر
  • 213
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 456570
به گزارش فبنا، حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رفع موانع تولید از وظایف همه مدیران و مسئولان در کشور است، اظهار کرد: امسال 522 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت شده است که پس از بررسی و پیگیری، مشکلات 268 واحد رفع شد .

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است، افزود: همچنین امسال 8 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت .

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه با احیای این واحدها  525 نفر مشغول به کار شدند، خاطرنشان کرد: از تعطیلی یکی از این واحد های تولیدی 15 سال و دیگری 16 سال می گذشت .

آسیابی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری و رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از 18 سال از جمله اقدامات شکل گرفته در این مسیر است، ادامه داد: راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

وی تصریح کرد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می شود .

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر 5 ماهه به پرونده های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست .

نظرات
  • 0 نظر