پیش بینی 5۰ نفر از بزرگان بورس از آینده بازار

  • 1397/11/21 10:03:29
  • 0 نظر
  • 954
  • کد خبر : 2653
به گزارش ایران خبر، در جدول زیر نظرات برخی از کارشناسان مطرح بازار در خصوص پیش بینی بورس آورده شده است که می توانید به صورت خلاصه در جدول زیر مشاهده نمایید. همچنین متن کامل مصاحبه را با کلیک بر روی عکس هر شخص به صورت کامل مطالعه نمایید.
2067, 20, 2223, 
پیش بینی 50 نفر از بزرگان بورس از آینده بازارReviewed by سایت رادیوسهام on Feb 10Rating: 5.0پیش بینی بازار بورس از دید 50 نفر از بزرگان بازار بورسپیش بینی بازار بورس از دید 50 نفر از بزرگان بازار بورس
خیلی بد بد معمولی خوب عالی (26 votes, average: 4٫23 out of 5)
Loading...

تاریختصویرنام و نام خانوادگیسِمتنظر
بهمن ماه 97نوید قدوسیمدیر سرمایه گذاری صندوق یکم کارگزاری بانک کشاورزیبا توجه به اینکه چیزی به پایان سال باقی نمانده است، پیش بینی می شود روندی کم نوسان توام با آرامش مسیر اصلی شاخص کل باشد.
بهمن ماه 97شاپور محمدیرئیس سازمان بورس و اوراق بهاداریکی از برنامه هایی که سازمان در تلاش است آن را اجرایی کند، بحث معاملات فروش استقراضی (Short selling) است. سازمان در نظر دارد تا انتهای سال 97 این معاملات را عملیاتی کند.
بهمن ماه 97مهدی صحانیکارشناس بازار سرمایهدر صورتی که شرکت ها بتوانند در روزهای باقی مانده تولید و فروش خوبی داشته باشند، این پول می تواند محرک خوبی برای ورود نقدینگی تازه به بازار باشد.
بهمن ماه 97محمد صفریمدیرعامل شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفریناندر دو ماهه پایانی به نظر می‌رسد با بازاری صعودی رو به رو باشیم؛ از طرفی گزارش های 9 ماهه مطلوب (به ویژه گروه پالایشی و دارویی)، همچنین اصلاح ساختار مالی گروه بانکی که یکی از اهداف دولت در ماه‌های اخیر بوده، می‌تواند روند صعودی بازار را ادامه دار کند.
دی ماه 97حمید میرمعینیکارشناس بازار سرمایهاختلال در نظام اقتصادی کشور در اثر اختلالات نرخ دلار، تنگ شدن حلقه تحریم‌ها و کاهش فروش نفت ایران در اثر تحریم‌ها می‌تواند شرکت‌های بورسی را متاثر کند و دامنه آن می‌تواند همه گروه‌ها بجز گروه‌های پتروشیمی، فولاد و معدنی را شامل شود.
دی ماه 97غلامرضا کرد زنگنهرئیس‌ هیات‌مدیره بیمه معلمپرتفوی شرکت از حدود ٣٠٠ میلیارد تومان قطعا به بیش از ١٧٠٠ میلیارد تومان خواهد رسید که رشدی بیش از 5‌برابر را نسبت به پنج سال گذشته تجربه خواهد کرد.
آذر ماه 97شاپور محمدیرئیس سازمان بورس و اوراق بهاداررییس سازمان بورس از راه اندازی نخستین قرارداد آتی سبد سهام تا دو هفته آینده خبر داد؛ به گفته شاپور محمدی اعلام EPS به بازار از سوی ناشران به طور کامل ممنوع نیست.
آذر ماه 97فرزاد ارزانیمدیر عامل فولاد هرمزگاناین شرکت در 8 ماه نخست امسال توانست نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه تولید رشد 7درصدی را تجربه کند، افزود: این درحالی است که در 8 ماه 96 نیز رکورد تولید داشته‌ایم.
آذر ماه 97محمد زارع پور اشکذریمدیرعامل زامیادمدیرعامل زامیاد از تولید نسل جدید وانت های پادرا و پیکاپ ریچ از ابتدای سال آینده و افزایش سهم 4۰ درصدی بازار در سال 98 خبر داد.
آذر ماه 97عظیمیانمدیرعامل برنامه گروه فولاد مبارکهدر سال جاری نیز این شرکت ابتدا بازارهای داخلی را تامین کرده و پس از آن با رویکرد حفظ بازارهای صادراتی، بخشی از محصول‌های خود را به بازارهای جهانی اختصاص داده است.
آبان ماه 97شاپور محمدیرئیس سازمان بورس و اوراق بهادارهنوز چهار ماه به پایان سال 97 باقی مانده و به‌طور قطع در این مدت عرضه‌های زیادی خواهیم داشت و 594 شرکت کنونی در بورس و فرابورس به 6۰۰ شرکت افزایش خواهند یافت.
آبان ماه 97علیرضا عسگری مارانیکارشناس ارشد بازار سرمایهبا انتشار صورت های مالی 6 ماهه وضعیت سودآوری شرکت ها یکی پس از دیگری مشخص می شود و این موضوع کمک می کند تا سهامداران با قطعیت و شفافیت بیشتری اقدام به خرید و فروش سهام ها نمایند.
آبان ماه 97حمیدرضا گلپایگانیمدیرعامل حفاری شمالبا موافقت سهامداران عمده به ویژه بنیاد مستضعفان، اصلاح ساختار شرکت با افزایش سرمایه 1۰۰ درصدی در دستور کار قرار گرفت.
آبان ماه 97علی صحراییمدیرعامل بورس تهرانقرارداد آتی سبد سهام در آذر ماه وارد بازار سرمایه می‌شود، گفت :برای راه‌اندازی ابزار مالی “وارانت” باید زیرساخت‌ها آماده شود که در سال جاری از این ابزار نیز رونمایی خواهد شد.
مهر ماه 97فردین آقابزرگیکارشناس بازار سرمایههمچنان اثرگذارترین مولفه در بازار سهام افزایش نرخ ارز است. افزایش نرخ دلار در شش ماهه ابتدای سال باعث شد روند قیمت‌ها در بورس صعودی باشد. اگر این افزایش ادامه‌ داشته باشد، بورس نیز همچنان مثبت خواهد بود.
مهر ماه 97حباب شاخص بورس با سقوط دلار فرو ریختعلی زارعیکارشناس بازار سرمایهبدون دلیل و از روی هیجان در صف فروش سهام قرار نگیرند، چرا که ممکن است سهامی که این روزها به‌صورت هیجانی در بورس می فروشند، از نظر بنیادی مناسب باشد و در آینده با رشد همراه شود.
مهر ماه 97مهدی طحانیکارشناس بازار سرمایهبا توجه به شرایط اقتصادی کشور امکان دارد شاخص بورس تا آخر امسال به 2۰۰ هزار واحد نیز افزایش یابد.
شهریور ماه 97علی اسلامی بیدگلیرییس هیات مدیره شرکت آرمان آتیاستفاده از هر راهکاری که منجر به کاهش هیجانات و رفتارهای غیر کارشناسی در بازار سرمایه شود، به رشد بلندمدت بازار کمک می کند.
شهریور ماه 97علیرضا کدیورعضو هیئت مدیره فرابورسیکی از مهمترین آسیب های بازار سرمایه وجود شایعات درباره برخی سهام و گروه ها است که برای ارائه راهکار در این رابطه باید ابتدا دلایل بروز این گونه شایعات را بررسی کرد.
شهریور ماه 97مدیرعامل شرکت ثاخت از تغییرات ساختاری شرکت خبر داددکتر مازیار حسینیمدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان (ثاخت)قطعا به تغییرات ساختاری نیاز داریم که به تدریج انجام خواهد شد. اصلاحات در ساختار و فرایندها از یک سو و اصلاحات در شیوه انجام کارها و نگاه ها و نگرش ها از سوی دیگر باید در مجموعه صورت گیرد.
مرداد ماه 97آزاد سازی نرخ ارز، محرک بازار سرمایهحمیدرضا مهرآورمدیر عامل شرکت کارگزاری بانک سامانمحرک اصلی رشد بازار سرمایه در هفته های اخیر بحث آزاد شدن نرخ دلار شرکت های صادراتی است.
مرداد ماه 97وضعیت شرکت ملی صنایع مس ایران با اجرایی شدن تحریم هامحسن بازارنویعاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایرانبا وجود این که با توجه به رشد نرخ دلار و افزایش قیمت فروش محصولات انتظار می رود که روند افزایشی سودآوری این شرکت ادامه یابد اما با توجه به سهم صادراتی این شرکت باید دید آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران آیا مشکلاتی در زمینه فروش صارداتی یا نقل و انتقال حاصل از آن ایجاد می کند یا خیر؟
مرداد ماه 97مهدی طحانیمدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاههرگونه تخطی بانک های تجاری از دستورالعمل بانک مرکزی در خصوص سود بانکی را هم به زیان بازار سرمایه و هم بازار پول دانست.
مرداد ماه 97تشریح برنامه‌های شرکت بیمه حکمت صبادکتر غلامحسین چایچیمدیرعامل بیمه حکمت صباتهیه و تولید پکیج‌های بیمه‌ای یا محصولات خاص برای خانواده سهامداران و تقویت برنامه‌های ارتقای سهم بیمه‌های عمر و رشته‌های سودده در پرتفوی شرکت از برنامه‌های امسال این شرکت است.
تیر ماه 97مهندس عباس صفاکیشمدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمانمدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین با تاکید بر همدلی و هم افزایی ، اهم اولویت‌های این هلدینگ را حفظ و ارتقاء تولید و کیفیت محصول ، افزایش فروش و کاهش هزینه تمام شده اعلام کرد.
تیر ماه 97بهروز رحمتیمشاور مدیرعامل و مدیر امور سهام و سرمایه‌گذاری و مجامع شرکت مسبا توجه به این‌که در شرایط کنونی کشور راه‌های تأمین مالی از کشورهای خارجی سخت‌تر خواهد شد، باید افزایش سرمایه قابل‌توجه در دستور کار اساسی شرکت مس قرار بگیرد تا با انجام طرح‌های توسعه با هدف افزایش ظرفیت تولید پایدار از یک‌سو اعتبار بین‌المللی بنگاه اقتصادی مس حفظ شود و هم‌زمان از سوی دیگر باعث اعتماد فعالان بازار سرمایه و سهامداران به فملی شویم.
تیر ماه 97جعفر ربیعیمدیرعامل هلدینگ خلیج فارسبر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 14۰۰ میزان تولید هلدینگ خلیج فارس به 45 میلیون تن خواهد رسید.
خرداد ماه 97مهدی طحانیمدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاهرکورد شکنی در شاخص کل بورس تهران را نتیجه ایجاد ساختارهای مناسب در بازار سرمایه دانست و گفت: بازار سرمایه ایران در وضعیت فعلی حداقل تا شاخص 14۰ هزارتایی حباب ندارد.
خرداد ماه 97روح الله حسینی مقدممعاون ناشران و اعضای شرکت بورسسرنوشت مراودات بین المللی اقتصاد ایران بر روابط خارجی شرکت های حاضر در بازار سرمایه بسیار تاثیر گذار است.
خرداد ماه 97همایون دارابیتحلیلگر بازار سرمایهپیش‌بینی می‌شود با توجه به وضعیت اقتصادی و سیاست‌های پیش رو، شاخص بازار سرمایه در هفته‌های آینده در مجموع روند صعودی داشته باشد.
خرداد ماه 97کیوان شیخیکارشناس بازار سرمایهدر صورت رفع موانع تولید در کشور، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ادامه دار شدن روابط تجاری ایران با کشورهای اروپایی، می توان انتظار روند صعودی معاملات را در میان و بلند مدت داشت.
اردیبهشت ماه 97مجید میرزاییکارشناس بازار سرمایهحال حاضر واکنش بورس به این اتفاق مثبت است اما در آینده ای نزدیک تاثیر بنیادی آن به صورت واقعی مشخص می شود.
بهمن ماه 96سرکار خانم محبعلیمعاون سرمایه گذاری وامورشرکت‌های سمگابهتر است، افرادی که تخصص کافی در خرید و فروش سهام ندارند و از سوی دیگر علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار هستند به صورت غیر مستقیم و با خرید واحدهای سرمایه‌گذاری ETF ها و صندوق‌های سرمایه گذاری این کار را انجام دهند.
آذر ماه 96احمد مقدممدیرعامل شرکت کاغذ پارسبا عنایت به خط مشی شرکت مبنی بر فعالیت شفاف همواره سعی نموده ایم با حفظ منافع سهامداران در این زمینه بکوشیم.
آبان ماه 96مجید توتونچیمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمال شرقبا توجه به اهمیت بخش مسکن که شمال شرق کشور نیز از آن مستثنی نیست، به طور طبیعی ما نیز باید به گونه ای برنامه ریزی میکردیم که نیاز مردم را در وهله نخست به لحاظ آماری بسنجیم و با توجه به نیاز گروه‌های هدف، پروژه‌های خود را متناسب با نیاز جامعه تعریف کنیم.
آبان ماه 96هوشنگ دادوشمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارس توشهما یک شرکت سرمایه گذاری هستیم و مسلما به سایر حوزه هایی که بدانیم برای ما سودآور است وارد خواهیم شد. هر حوزه ای که به نظر شرکت پارس توشه سودآور باشد ممانعتی برای ورود ندارد و ما نیز به آن فکر خواهیم کرد.
مهر ماه 96محمدبیک محمدلومدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهدشرکت شاهد برنامه افزایش سرمایه برای سال جاری را دارد. در نظر داریم تا با سرمایه جدید در انواع فعالیت های جدید سرمایه گذاری کنیم. این افزایش سرمایه از سود انباشته خواهد بود و در نظر داریم تا قبل از مجمع عادی سالیانه سال 96 آن را عملیاتی سازیم.
مهر ماه 96لطف ا… نائب زادهرئیس هیات مدیره شرکت لبنیات کالبرلبینات کالبر در ورود به بازار صادراتی اشتباه کرده و زمانی وارد بازار صادراتی شد که رقبا به این بازار نفوذ کرده بودند و ما برای ورود به بازار برخی از کشورها باید به گونه ای عمل می کردیم که سهم بازار آن ها را بگیریم.
مهر ماه 96وحید وحیدیمعاون مالی و اقتصادی گروه صنایع شیر ایرانشرکت پگاه آذربایجان غربی توانسته متناسب با بودجه و پیش بینی ها جلو رود. این شرکت فروش شش ماهه خود را متناسب با بودجه جلو رفته و به همین دلیل انتظار می رود بتواند در پایان سال به تعهد خود به سهامداران عمل کند.
مهر ماه 96غلامحسن تقی نتاجمدیرعامل بانک قوامینقانون بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی برای پیشرفت اقتصاد بوده و به حق این نهاد از سیاست های خوبی در این خصوص برخوردار است. بانک قوامین نیز در راستای این موضوع حرکت کرده و گام بر می دارد. این بانک نیز با توجه به دستورات نهاد ناظر یعنی بانک مرکزی به فعالیت خود ادامه می دهد.
مهر ماه 96احمد چراغمدیرعامل شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایرانشرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای از محل آورده نقدی و مطالبات داشته باشد تا شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران به سمت سرمایه 1۰۰ میلیارد تومانی پیش رود.
مهر ماه 96حسن قالیباف اصلمدیرعامل شرکت بورس تهراندر سال جدید نیز برنامه پذیرش شرکت ها در بورس ادامه دارد، تعداد نمادهای زیادی در بورس پذیرفته شده اند که تعداد آن ها به بیش از 4۰ عدد می رسد.
شهریور ماه 96سید حمید مصطفویمدیرعامل شرکت سبحان انکولوژیشرکت سبحان انکولوژی مجوز ساخت بیش از 5۰ داروی جدید را گرفته است، این داروها کم کم روانه بازار خواهند شد، کما اینکه بسیاری از آن ها در سال 96 نیز به بازار وارد شدند.
شهریور ماه 96محمدرضا شانه سازمدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری دارویی تامینحدود سه سال است که صنعت دارو افزایش نرخی را شاهد نبوده و به همین دلیل این صنعت با مشکلات زیادی رو به رو بوده است، بنابراین تک نرخی شدن ارز نیز از جمله مواردی است که هزینه های شرکت را بالا می برد.
شهریور ماه 96محمد اسعدیمدیرعامل شرکت سیمان سپاهانشرکت سیمان سپاهان توانسته هزینه های مالی خود را به میزان 65 میلیارد ریال کاهش دهد که این رقم برابر با کاهش 18 درصدی هزینه های مالی است.
شهریور ماه 96محمدعلی میرزا کوچک شیرازیمشاور گروه دارویی البرز و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرزبا توجه به اینکه اکثر شرکت های دارویی از جمله گروه دارویی البرز مواد اولیه خود را از طریق واردات و خارج از ایران تامین می کنند مسلما تک نرخی شدن ارز موجب افزایش بهای تمام شده و کاهش سود شرکت ها می شود.
شهریور ماه 96مهدی شهیدیرئیس هیئت مدیره آسان پرداخت پرشینشرکت برای تامین مالی از بانک یا افزایش سرمایه استفاده می کند، افزایش سرمایه اخیر از محل سود انباشته به میزان 1۰۰ درصد برای تامین مالی و خرید دستگاه های پوز جدید صورت خواهد گرفت. این افزایش سرمایه به تصویب مجمع رسیده و به زودی اجرایی خواهد شد.
شهریور ماه 96حسن عمو زادهمدیرعامل وپتروچالش عمده این شرکت حجم مطالبات سنواتی بالای این شرکت است که بخاطر دعاوی NPC جرایمی را متحمل شده است، علاوه بر آن بدهی هایی نیز وجود دارد که عمده آن ها، سنواتی هستند، از جمله این بدهی ها، بدهی های مربوط به بانک کشاورزی بابت وام کارخانه اسید سیتریک و بدهی به سهامدار عمده بابت مطالبات موجود است.
شهریور ماه 96حمید ابدالیمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سایپاشرکت سرمایه گذاری سایپا در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای را ترتیب دهد. این افزایش سرمایه در هیئت مدیره مطرح شده و به تایید سازمان بورس نیز رسیده است. این افزایش سرمایه 25 درصدی و از محل آورده نقدی و مطالبات خواهد بود. در صورت قطعی شدن اطلاعات، از طریق سامانه کدال منتشر خواهد شد.
شهریور ماه 96سید ضیاء ایمانیمدیرعامل بانک مهر اقتصادبانک مهر اقتصاد به تبعیت از قانون بانک مرکزی و تحت نظر سیاست های این بانک ادغام خواهد شد. این موضوع نیز توسط بانک مرکزی و خود بانک مهر اقتصاد دنبال می شود.
مرداد ماه 96قاسم توکلیرئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیساز جمله دلایل کاهش ای پی اس شرکت پتروشیمی پردیس می توان به سه دلیل عمده اشاره کرد که دلیل اول به کاهش نرخ محصولات نسبت به مقطعی از زمان دارد که پیش بینی صورت گرفت.
مرداد ماه 96امیریمشاور مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلادشرکت در نظر دارد تا هر چه سریعتر از بازار توافقی خارج شده و به بازار بالاتر وارد شود. در سال جاری با مشورت مدیران و سازمان بورس همچنین در نظر گرفتن تمامی شرایط لازم این موضوع دنبال خواهد شد.
مرداد ماه 96مجید خاموردیمدیرعامل شرکت سیمان بجنوردوضعیت فروش سیمان بجنورد مناسب بوده و توانسته متناسب با بودجه پیش رود. یعنی در حال حاضر سیمان بجنورد از آنچه که پیش بینی کرده عقب نبوده و به همین دلیل تحقق سود پیش بینی شده نیز دور از انتظار نیست.
مرداد ماه 96عیسی اسحاقیمدیرعامل شرکت نفت ایرانولشرکت در نظر دارد تا بهای تمام شده محصولات خود را کاهش دهد. نفت ایرانول توانسته در بسته بندی های خود طرح های نوینی ایجاد کند و موجبات کاهش هزینه های بسته بندی و در نتیجه کاهش بهای تمام شده را فراهم آورد.
مرداد ماه 96امیرتقی خان تجریشیمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدندر خصوص افزایش سرمایه برنامه های خوبی در شرکت وجود دارد، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن افزایش سرمایه ای را برای خود ترتیب داده، با سازمان بورس نامه نگاری ها در این خصوص شده و به زودی به نتیجه خواهد رسید.
مرداد ماه 96مجتبی اخضریقائم مقام مدیرعامل شرکت گسترش صنایع انرژی آذرآبمجموعه گسترش صنایع انرژی آذرآب با توسعه صادرات صحبت کرده و طی مذاکرات به عمل آمده از بخشودگی جرائم سخن به میان آمد، با این بخشودگی ساختار مالی شرکت به وضعیت ایده آل خود نزدیک خواهد گشت.
مرداد ماه 96سید مجید بختیاریمدیرعامل شرکت بیمه دیبیمه دی برای کاهش زیان انباشته خود اقدامات زیادی انجام داده که از جمله آن ها می توان به کاهش بهای تمام شده و هزینه های شرکت اشاره کرد.
مرداد ماه 96عباس علی آبادیمدیرعامل گروه مپناگروه مپنا در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای از سود انباشته را تا ماه های آتی اجرایی کند. این افزایش سرمایه برای تامین نقدینگی شرکت خواهد بود.
تیر ماه 96ابوالفتح ابراهیمیمدیرعامل تراکتورسازی ایراندر سال گذشته یعنی پایان سال 95 حدود 3۰۰۰ تعهد فروش تراکتور ایجاد شد و به همین دلیل باید سریع گشایش اعتبار می کردیم. این تراکتورها در سال 96 به صاحبان خود تحویل خواهد شد.
تیر ماه 96مصطفی امیدقائمیرئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفتبسیاری از شرکت های زیان ده زیرمجموعه سرمایه گذاری صنعت نفت در سال 95 تصفیه شده و یا پیگیری تصفیه آن ها نیز صورت گرفت. بسیاری از این شرکت ها از مجموعه خارج شدند. در نتیجه زیان های آن ها در سال 96 تاثیری بر شرکت اصلی نخواهد گذاشت.
تیر ماه 96حمیدرضا نعمتیشرکت لعابیرانشرکت لعابیران برای کاهش هزینه های مالی نیز در نظر دارد تا تسهیلات خود را به تسهیلات با نرخ کمتر تبدیل کند. یعنی تسهیلات ما با نرخ بالای 25 درصد به تسهیلات با نرخ 18 تا 2۰ درصد کاهش خواهد یافت.
تیر ماه 968عزیزالله حاج ولیمدیرعامل شرکت تولید برق عسلویه مپناشرکت تولید برق عسلویه مپنا در صورتی می تواند به انعقاد قرارداد با بخش خصوصی اقدام کند که قرارداد خرید تضمینی شرکت به اتمام برسد. با اتمام این قرارداد مطمئنا اقدام به فروش به بخش خصوص خواهد شد. اما فعلا نمی توان مشتری خاصی را برای این موضوع مدنظر قرار داد.
تیر ماه 96محسن عسگری آزادعضو هیئت مدیره شرکت لامپ پارس شهابشرکت برنامه جدی برای ورود به بازار ال ای دی دارد. ضمن اینکه ورود به بازار لامپ های پربازده نیز به جد وجود دارد، که تا کنون نیز موفق عمل کرده ایم.
تیر ماه 96علی اصغر محمدی موحد،معاون مالی و اقتصادی سایپا آذینشرکت سایپا آذین محصولات جدید خود را تحت نظر کمیته سرمایه گذاری سایپا تولید می کند. بسیاری از این محصولات نیز در مراحل پایانی تاییدیه خود در این کمیته قرار دارند، به محض تایید، این محصولات تولید خواهند شد.
تیر ماه 96ولی الله بیاتمدیرعامل شرکت پارس سویچتنوع محصولات شرکت پارس سویچ بالا بوده و ما بیش از 6 تا 7 نوع محصول داریم که هر کدام نیز محصولات جزئی تری دارند و در نتیجه ما به موجودی انبار بالایی نیاز داریم
تیر ماه 96علی اکبر صفریان نودهیمدیر عامل شرکت سیمان شمالقیمت سیمان در شرکت سیمان شمال با تاکید بر نرخ موصب انجمن سیمان تعیین می شود و تخفیف برای مشتریان این شرکت معنایی ندارد.
خرداد ماه 96صادق فرامرزیمدیرعامل شرکت ایران کیششرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه 52 درصدی خود را عملی نماید این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران خواهد بود. تا ماه های آتی جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت برگزار خواهد شد.
خرداد ماه 96حسین عباسیمدیرعامل شرکت گروه صنعتی بارزدر نظر داریم تا اقدام به افزایش ظرفیت تولید خط موجود تایر رادیال باری کنیم. پروژه اجرای خط باری کرمان با تایید سهامداران و تصویب افزایش سرمایه در ماه های آتی شروع خواهد شد.
خرداد ماه 96حسین خسرو شاهیمدیرعامل پلاستیراناستراتژی شرکت برای سال جاری تامین مالی است تا با وجود عدم نقدینگی شرکت با مشکل مواجه نشویم، کاهش هزینه ها و کاهش بهای تمام شده از دیگر برنامه های شرکت برای استراتژی سال جاری است.
خرداد ماه 96سعید لقمانیمدیر عامل مجموعه فراورده های نسوز ایرانترکیب نوع محصولات به گونه ای خواهد بود که بهای تمام شده محصولات کاهش یابد از طرفی در پایان سال 94 با نصب کوره تولید جدید و جایگرینی با کوره های قدیمی، موجبات کاهش بهای تمام شده را فراهم آوریم. این مسئله در شرکت دنبال خواهد شد.
خرداد ماه 96مهدی امیریمدیر عامل شرکت همکاران سیستمشرکت افزایش سرمایه خود را سال گذشته عملی کرده و در ادامه نیز در نظر دارد تا افزایش سرمایه دیگری را داشته باشد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود.
خرداد ماه 96نایبیمدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک سعدیشرکت در سال 95 توانست صادرات خود را به 3۰ درصد برساند. برنامه افزایش این میزان به اندازه 5۰ درصد برای سال 96 وجود دارد. برای این افزایش نیز برنامه ریزی ها شده و هیئت مدیره طبق این سیاست ها پیش می رود.
خرداد ماه 96علی عسکریمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امیدشرکت سرمایه گذاری امید در نظر دارد تا شرکت هایی که فعالیت موازی دارند را به فروش برساند. صنایع معدنی امید ارزش گذاری شده و به زودی به فروش می رود. فروش این مجموعه به شدت دنبال می شود و در طی ماه های آتی این موضوع مرتفع خواهد شد.
خرداد ماه 96اسدالله نیکفرمدیرعامل شرکت سیمان فارس نوشرکت سیمان فارس نو با کشورهای زیادی در حال مذاکره بوده تا بتواند بازارهای صادراتی خود را افزایش دهد و در حال حاضر نیز بازار جدید صادراتی همچون غنا، کویت، امارات و افریقا را جذب کرده.
اردیبهشت ماه 96محمد مسعود علیمرادمدیرعامل شرکت داروسازی جابرشرکت در نظر دارد تا بتواند افزایش سرمایه ای به اندازه 2۰۰ تا 3۰۰ درصد را از محل مطالبات و آورده نقدی عملی سازد. این موضوع در دست بررسی بوده و به محض اطلاعات دقیق تر و قطعی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
اردیبهشت ماه 96کامران قزل گلمدیر تحلیل کارگزاری سهم آشناقاعدتا با پیروزی جناحی که هم اکنون بر روی کار است، سیاست های اعتدالی ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود دلار با شیب ملایم شروع به رشد کرده و قیمت های بالای 4۰۰۰ تومان را در میان مدت ببیند.
اردیبهشت ماه 96خسرو جامعیمدیرعامل سیمان خاشطرح توجیهی نیروگاه خورشیدی بر مبنای فاینانس خارجی ریخته شده و در حال مذاکره هستیم تا با تامین کنندگاه تجهیزات قرارداد منعقد کنیم. این پروژه در 6 ماهه ابتدای سال جاری اجرایی خواهد شد.
اردیبهشت ماه 96علی مرتضویمدیرعامل شرکت البرز داروشرکت البرز دارو برنامه صادرات به سایر کشورهایی همچون سوریه، عراق پاکستان و سایر کشورها را نیز دارد. صادرات شرکت روی 4 محصول اصلی بوده و کم کم سایر محصولات نیز وارد بازار صادراتی شرکت خواهد شد.
اردیبهشت ماه 96سیاوش وکیلیمدیر عامل شرکت توسعه گوهران امیدسود ناخالص شرکت کاهش یافت و دلیل آن ناشی از کاهش سود سرمایه گذاری ها و فروش برخی دارایی ها بود، سود ناخالص شرکت کاهش یافته اما سود خالص در مقایسه با سال های گذشته افزایش داشته که این می تواند مبنای تصمیم گیری بهتر سهامداران باشد.
اردیبهشت ماه 96محمدعلی احمدزاد اصلرئیس هیئت مدیره شرکت قند شیرین خراسانشرکت شیرین خراسان در نظر دارد تا بتواند با عملکردهای جدید موجبات تبدیل زیان به سود را فراهم آورد.
اردیبهشت ماه 96وحید صدوقیمدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایرانشرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تا به اندازه 2۰۰ درصد افزایش سرمایه داشته باشد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران خواهد بود. در نظر داریم تا این افزایش سرمایه را هر چه سریعتر اجرایی کنیم.
اردیبهشت ماه 96مجید افرامدیرعامل شرکت فنرسازی خاوردر نظر داریم تا در سال جدید وارد بازار افتر مارکت شویم، با ورود شرکت به این بازار میزان فروش شرکت نیز افزایش می یابد.
اردیبهشت ماه 96سهراب رستهمدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ملتبیش از 8۰ درصد از سرمایه شرکت سرمایه گذاری ملت در زمین های چاتانوگا محبوس است و تا زمان فروش این زمین ها ما سرمایه ای در این ناحیه نخواهیم داشت.
اردیبهشت ماه 96علی اصغر طراوتیمدیرعامل شرکت گروه فن آواشرکت در نظر دارد تا در سال جدید وارد حوزه های ICT، MVNO شود و به تعیین تکلیف LTE نیز بپردازد. ضمن اینکه شرکت در سال جدید برنامه حضور در بازار تراکنش های موبایل را به طور جدی دارد.
فروردین ماه 96مسعود اژیهمدیر مالی توسعه صنایع بهشهرشرکت توسعه صنایع بهشهر به سهم خاصی تعصب ندارد و مطمئنا این موضوع یعنی تغییر در سبد پرتفوی شرکت با قیمت مناسب و به نفع سهامداران در سیاست های شرکت قرار دارد.
فروردین ماه 96غلامحسن تقی نتاجمدیرعامل بانک قوامینسیستم بانکی مشکلات غیر قابل رفع ندارند. مشکلات در سیستم بانکی باید مدیریت شوند. دولت باید با یک شیب مناسب بدهی های خود را بدهد. البته که این بازه زمانی باید مشخص شود. مشکلات نطام بانکی یکساله به وجود نیامدند که یکساله هم قابل رفع باشند،
فروردین ماه 96علی مرادلومشاور خودرویی وزیر صنعتبزرگ ترین ویژگی سال 1395 این بود که بازار در یک وضعیت خوبی قرار گرفته بود و ما در عمل مشکل فروش نداشتیم، چراکه تقاضا در بازار خیلی خوب بود و رونق خیلی خوبی در بازار خودرو ایجاد شده بود.
فروردین ماه 96سید امیر رضویانمدیر عامل شرکت داروسازی عبیدیداروسازی عبیدی هر ساله داروهای جدیدی را روانه بازار می کند، هر ساله حدود 2۰ تا 3۰ داروی جدید به بازار محصولات شرکت داروسازی عبیدی وارد بازار می شود در سال جدید نیز برنامه ورود داروی جدید به تعداد 2۰ یا بیشتر را داریم.
فروردین ماه 96سجاد سیاحمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایراناین شرکت NAV خوبی دارد و ما آن را امتیازی برای توسعه صنایع شیر می دانیم یعنی یکی از دلایل رشد ارزش افزوده شرکت به علت سرمایه گذاری در این شرکت بوده.
فروردین ماه 96عبدالرضا شیخاندبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمانما در سنوات گذشته در صنعت سیمان یک ظرفیت سازی ایجاد کردیم که سبب شد قادر باشیم تقریباً حدود 79 تا 8۰ میلیون تن سیمان تولید کنیم.
فروردین ماه 96ابراهیم ولدخانیمدیر عامل پتروشیمی شازندسرمایه فعلی شرکت به اندازه 5۰4۰ میلیارد ریال است که شرکت در نظر دارد تا این سرمایه را به رقم 8۰64 میلیارد ریال برساند.
فروردین ماه 96محمدرضا رستمیمدیرعامل سرمایه گذاری آتیه دماوندنقدشوندگی سهام شرکت در مقایسه با سایر هم نوعان خود بیشتر بوده و سهم شرکت آتیه دماوند از حجم معاملات بالایی برخوردار بوده است.
فروردین ماه 96محمد آسودهمدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایرانیانشرکت بیمه اتکایی ایرانیان در تلاش است تا بتواند جایگاه خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کرده و رشد دهد.
اسفند ماه 95محمدرضا امینیمدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکندر سال 96 حدود 1۰۰۰ میلیارد تومان پروژه جدید برای شرکت تعریف شده است. امید داریم تا با رونق صنعت ساختمان اتفاقات مثبت بیشتری را در مجموعه سرمایه گذاری مسکن شاهد باشیم.
اسفند ماه 95احمد مقدممدیر عامل شرکت گروه صنایع کاغذ پارسصنعت کاغذ و محصولات کاغذی از نظر تولید و مصرف در وضعیت نسبتا متعادلی به سر می برد.
اسفند ماه 95امیر خادمیانعضو هیئت مدیره شرکت تامین ماسه ریخته گریاز جمله مهمترین اقداماتی که در مجموعه اهداف هیئت مدیره قرار دارد، انتقال قطعی زمین کارخانه از محل فعلی به محل جدید است که این انتقال در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.
اسفند ماه 95محمدرضا شمسمدیرعامل شرکت صنایع بسته بندی ایرانصنعت بسته بندی در دنیا بسیار موفق عمل کرده و این صنعت در گوشه گوشه زندگی افراد جای گرفته است. پیشرفت این صنعت در جهان بالا و افق خوبی را دارد.
اسفند ماه 95محمد مهریمدیرعامل حسیرشرکت ریل سیر کوثر مجوز ورود 3۰ عدد واگن دست دوم اروپایی را در گذشته گرفته است. این خرید ها از محل تسهیلات بانکی بوده و شرکت برنامه ریزی کرده تا از این واگن ها در جهت بازسازی و استفاده در خطوط ریلی بهره بگیرد.
اسفند ماه 95علی صفریانمدیرعامل سیمان شمالصنعت سیمان به علت کاهش قیمت سیمان و تخفیف هایی که بی رویه از طرف برخی شرکت ها ایجاد می شود. منجر به عدم ثبات در صنعت سیمان می شود.
اسفند ماه 95محمدرضا احمدیمعاون اقتصادی و مالی شرکت داروسازی زهراویشرکت داروسازی زهراوی تولید کننده انحصاری داروهایی همچون داروهای مختص پیوند اعضا و ام اس است، این داروها نیز به صورت یارانه ای در اختیار افراد قرار می گیرد
اسفند ماه 95حسین عبده تبریزیعضو شورای عالی بورس و مشاور وزیر راه و شهرسازیدر حال حاضر میلیاردها دلار پول در بخش مسکن حبس شده و همین باعث شده اقتصاد به رکود برسد. بخش زیادی از این پول را بانک ها داده اند و حبس شدن پول بانک ها در مسکن، به کمبود نقدینگی منجر شده است.
اسفند ماه 95علی حسین پورمدیرعامل شرکت سیمان مازندرانبه طور کلی صنعت سیمان در کشور در شرایط مساعدی نیست. برای سیمان مازندران نیز مواردی همچون وجود 1۰ رقیب کارخانه سیمان در استان و محدودیت صادرات به کشورهای مختلف از جمله مشکلات شرکت سیمان مازندران بود
اسفند ماه 95محمدرضا حیدری ملایرمدیرعامل پاکسانشرکت پاکسان رتبه سوم تولیدی در ایران از نظر توناژ تولیدی بوده و توانسته بودجه مقداری خود را در سال گذشته به اندازه 99 درصد پوشش دهد و این در حالی است که بودجه ریالی شرکت در سال گذشته به اندازه 1۰1 درصد محقق شد
اسفند ماه 95جلال حیرت انگیزمدیر عامل شرکت آهنگری تراکتورسازی ایرانوضعیت صنعت قطعه سازان به گونه ای است که نمی توان خیلی قطعی در مورد برنامه ها سخن گفت اما ما باید بودجه پیش بینی شده را محتاطانه ببندیم. خوشبینی زیاد منجر خواهد شد تا ما نتوانیم به قول خود به سهامدارانمان عمل کنیم.
اسفند ماه 95جعفر رحمان‌زادهمدیرعامل سیمان هرمزگانما طرح و پروژه های زیادی داریم، البته پروژه آسیاب سیمان که چندی پیش صحبت از آن شد فقط در حد یک طرح بر روی آن مطالعه می شود و هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.
اسفند ماه 95عبدالمجید پورسعیدمدیرعامل بانک ایران زمینبانک ایران زمین در راستای بالا بردن کفایت سرمایه خود و اصلاح ساختار مالی، برنامه ها و مقدمات افزایش سرمایه را چیده است. گزارش توجیهی این موضوع نوشته شده و به زودی برای سازمان بورس ارسال خواهد شد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات خواهد بود.
بهمن ماه 95محمود شهرضاییمدیرعامل شرکت صنعتی بهشهرهر ساله افزایش نرخی را در محصولات روغنی شاهد هستیم بر همین اساس در برنامه های انجمن صنفی روغن درخواست افزایش نرخ محصولات روغنی دیده شده و امکان این موضوع نیز وجود دارد.
بهمن ماه 95علی صفوی نژادمدیرعامل سایناما در سال مالی گذشته توانستیم فروش خود را افزایش دهیم. این رقم به نسبت سال گذشته خود با رشد رو به رو بوده است.
بهمن ماه 95عبدالعظیم قنبریانمدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیانشرکت تجارت الکرتونیک پارسیان اپلیکیشن تاپ را دارد که جشنواره بزرگی برای معرفی آن دیدیم و خیلی هم برای آن هزینه کرده ایم. امیدواریم که به قطع در این حوزه موفق شویم.
بهمن ماه 95حبیب همدانی رجامدیرعامل گلتاششرکت گلتاش برنامه افزایش سرمایه 5۰ درصدی از محل اندوخته را دارد که مقدمات آن چیده شده و امیدواریم تا در سال 96 این موضوع عملی شود.
بهمن ماه 95محمد رضوانی فرعضو هیئت مدیره برکتگروه دارویی برکت از زیرمجموعه های گروه اقتصادی تدبیر بوده و از دو بخش تشکیل شده که یک بخش آن مربوط به گروه دارویی برکت بوده و ما در گروه برکت در نظر داریم تا به فعالیت ها نوبنیان بپردازیم.
بهمن ماه 95محسن عباسیمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ابن سینابازار سرمایه به دلیل دستکاری در متغیرهای بین بازاری نظیر نرخ بهره بانکی و همچنین رکود موجود در صنعت از تعادل خارج شده است و همین موضوع منجر شده تا اهالی بازار دچار سردرگمی شوند.
بهمن ماه 95علیرضا قنبرعباسیمدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانهبه صورت کلی بیشتر گزارش‌های صنایع تقریبا خوب بوده و بیشتر شرکت ها پیش‌بینی‌های خود را پوشش داده و تعدیل‌های خوبی داشتند.
بهمن ماه 95علیرضا شریفیمدیرعامل شرکت بهپاکشرکت بهپاک با فروش زمین گرگان قصد دارد که بافت صورت‌های مالی خود را اصلاح کرده، بدهی‌های خود را کاهش دهیم و در عین حال ماشین آلات مورد استفاده در بخش‌های مختلف کارخانه را توسعه بخشیم تا از این راه قادر باشیم که ظرفیت‌های تولید خود را افزایش دهیم.
بهمن ماه 95مسعود پاکدلمدیرعامل کابل البرزصادرات برای شرکت مقرون به صرفه نیست و ما نیز در گذشته تحریم بودیم و بازار خود را از دست دادیم.
بهمن ماه 95اکبر میر شفیعیمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیسبا توجه به رکود اقتصادی و سطح درامدی شرکت، مسکن پردیس برای حفظ سهم خود در بازار مدل های جدید قراردادی را پیاده خواهد کرد.
بهمن ماه 95سید رضا علویمدیر عامل کارگزاری بانک توسعه صادراتشرایط رکودی فعلی بانک‌ها را نیز با مشکلاتی مواجه ساخته است، اما بعد از اینکه اصلاحات صورت پذیرفت، زمینه فعالیت‌های بین المللی و داخلی از محل کارمزدها و از محل درآمدهای مشاع و غیره، این امکان را به وجود می‌آورد که محل امنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورد.
بهمن ماه 95سیدمحمد اتابکرئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سیمانما در سال های گذشته که مصرف داخل هم بالا بود، تا 19 میلیون تن صادر کردیم و صادر کننده اول بودیم. ضمنا با وجود اینکه می‌توانیم با ظرفیت‌های فعلی اقدام به تولید کنیم، پروژه‌های توسعه‌ای دیگری را نیز در دست اجرا داریم.
بهمن ماه 95امید علیجانیمدیرعامل ثتراناز جمله استراتژی های این شرکت در بازار توجه به حوزه مسکن های میان درامدی بوده و اینکه به ایجاد ساختمان های با مقیاس کوچکتر و متناسب با درامدهای متوسط بپردازیم.
بهمن ماه 95یوسف مرادلورئیس انجمن معادن سرب و رویدو عامل سبب شد سودآوری شرکت‌های سرب و روی افزایش پیدا کند و به نظر می‌رسد که این روند با یک شیب ملایم روند افزایشی خود را حفظ کند.
بهمن ماه 95سید محمد ابطحیمدیرعامل قشکربا توجه به اشباع بازار از شکرهای وارداتی سال های قبل و کاهش شدید قیمت شکر در زمان بهره برداری و عدم پرداخت مابه التفاوت مصوب در موعد مقرر به دلیل مشکلات نقدینگی دولت، شرکت های قند و شکر مجبور به اخذ تسهیلات شدند.
بهمن ماه 95محمدعلی احمدزاد اصلکارشناس ارشد بازار سرمایهدر شبکه بانکی، سود با کاهش مواجه شد و این اتفاقی مثبت بود، اما انتشار اوراق بدهی با سودهای بالای 18 درصد، با اقدام دولت در زمینه کاهش سود بانکی تضاد داشت.
دی ماه 95امیرحسین صداقیمدیرعامل گلوکوزانمحصولات جدید هر ساله در سبد محصولات شرکت گلوکوزان وجود دارد. محصول جدید شرکت فروکتوز بوده. قیمت محصولات جدید یعنی فروکتوز 175۰ تومان در هر کیلو بوده که تقریبا با قیمت واراداتی همسانی دارد.
دی ماه 95علی ملکیمدیرعامل سرمایه گذاری نیرواین شرکت در نظر دارد تا پرتفوی بورسی خود را بهینه نماید و درصد سهام بورسی را کمتر کند، تا از این طریق بازدهی بالاتر و هزینه های کمتری را داشته باشد.
دی ماه 95غلامرضا کاظمیمدیرعامل شرکت قندثابتمیزان مطالبات شرکت قند ثابت خراسان از دولت به اندازه 1۰ میلیارد تومان بوده که در سال جاری حدود 1 میلیارد آن پرداخت شده است. این به معنای پرداخت میزان کمی از مطالبات است و همچنان شرکت ثابت خراسان با کمبود نقدینگی مواجه است.
دی ماه 95علی عسکریمدیرعامل سرمایه گذاری امیدتا قبل از سال 94 فرمول بهره مالکانه فرمول سنگینی بود و این فرمول در سال 94 اصلاح شد، در حال حاضر نیز مشکلات ما رفع شده و توانستیم بهره مالکانه سال های 9۰ و 91 را پرداخت نماییم و بقیه بدهی نیز قسط بندی شده و در اقساط مشخص داده خواهد شد
دی ماه 95سید محمد ناصریمدیرعامل دبالکشرکت دارویی البرز بالک بیش از 8۰ درصد مواد اولیه خود را از طریق واردات تامین می کند و به همین دلیل با افزایش نرخ ارز مسلما هزینه های وارداتی شرکت افزایش خواهد یافت.
دی ماه 95فرج ا… جعفریمدیرمالی زگلدشتهر ساله ما افزایش نرخی را برای محصولاتمان شاهد بوده ایم پس به احتمال قوی برای سال 96 هم ما شاهد افزایش نرخ چند درصدی در محصولات باشیم.
دی ماه 95مهدی امیریمدیرعامل همکاران سیستمطرح های توسعه شرکت همکاران سیستم در مسیر اجرایی خود قرار دارد. تک تک این پروژه ها پیش می رود و راه خود را طی می کنند. روی تمام آن ها کار کرده ایم و همراه با نظر مهندسان و مشاوران جلو می رود.
دی ماه 95محمدرضا رستمیمدیرعامل سرمایه گذاری آتیه دماوندشرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند مطابق با برنامه از پیش تعیین شده جلو می رود. این پیشروی با پیش بینی ها هماهنگ بوده و هر برنامه ای که به اطلاع سهامداران رسیده نیز دنبال می شود. از جمله این برنامه های می توان به پروژه احیای زمین های پارک فناوری اشاره کرد
دی ماه 95یوسف صفار شاهرودیمدیرعامل ثنوسادر سال مالی گذشته شرکت تلاش کرد تا وضعیت معلق بسیاری از پروژه ها را به نتیجه خوشایند برساند و چنانچه از جانب آن ها سودی نصیب شرکت نمی شود، ضرری هم برای شرکت نداشته باشد.
دی ماه 95محمد گوهریانمدیرعامل شرکت گزسکهبدهی‌های بانکی باعث می شود که 2۰ تا 25 درصد هزینه ها افزایش یابد، که این موضوع هم از طریق سهام بورسی پوشش داده خواهد شد. موضوع مهمتر این است که سهامدار ما باید تاکیدش بر این باشد که عددی که بر روی سهام ما گذاشته شده است، عدد بسیار پایینی است و این عدد به سرعت رشد خواهد کرد.
دی ماه 95محمدرضا فهمیمعاون اقتصادی بانک انصارمطمئنا بسته بودن طولانی مدت نماد بانک ها موجب اتفاقات منفی نیز می شود اما بانک هایی که نمادشان بسته است تا نتوانند به استانداردهای مورد نظر برسند، محکوم به توقف نماد معاملاتی اند.
دی ماه 95مجید علیدادعضو اتحادیه صنایع لبنیصنعت لبنیات در حال حاضر با بحران بزرگی مواجه است. کارخانه ها به هیچ وجه تمایلی به افزایش قیمت ندارند. این کارخانه ها عملا درحال زیان دادن هستند، اما بازار اجازه این افزایش قیمت را نمی دهد.
آذر ماه 95محمدرضا مایلیعضو هیئت مدیره کارگزاری آرمونبحث تک نرخی شدن ارز به این دلیل به وجود آمده است که ما دیگر نرخ ارز مبادله ای و آزاد به صورت مجزا نداشته باشیم، بلکه کلا یک نرخ برای ارز تعریف شود و این دو نرخ به هم برسند. تاثیر این موضوع به نفع شرکت های صادراتی مانند شرکت های پتروشیمی، پالایشی، معدنی ها و سیمانی ها خواهد بود و آنها از این موضوع منافع بیشتری کسب می کنند
آذر ماه 95بهمن زمانیمدیرعامل پتروشیمی پردیستک نرخی شدن ارز روی شرکت تاثیر منفی خواهد گذاشت اما این تاثیر زیاد نخواهد بود و این موضوع فعلا در حد صحبت است.
آذر ماه 95غلامحسن تقی نتاجمدیرعامل بانک قوامینادغام بانک ها جزو پیشنهادات ارائه شده و مورد بحث بانک مرکزی بوده، مطمئنا بانک مرکزی برای اجرای سیاست های خود دلایل محکمی دارد اما ادغام بانک هنوز به طور کلی جزو پیشنهادات به حساب می آید و چنانچه به مرحله عملی شدن برسد باید تمام جزئیات آن نیز مد نظر قرار گیرد.
آذر ماه 95مصطفی صفاریمدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سرمایه ایرانیانصنعت خودرو منتظر توافقات امضا شده بوده و در چند وقت اخیر افت قیمتی داشته و می توان گفت کف های قیمتی خود را تجربه کردند.
آذر ماه 95سید محمد جهرمیمدیرعامل سابق بانک صادراتسهام بانک ها در آینده ای نزدیک سقوط خواهد کرد و حتی دولت را هم به چالش خواهد کشید. راه آن نیز افزایش سرمایه است. بانک ها باید در کوتاه مدت کاهش سرمایه بدهند و بعد از بیرون بردن زیان از سیستم مالی خود باید در میان مدت افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار دهند.
آذر ماه 95رسول تاجدارمدیرعامل بیمه البرزخسارت های شرکت های پتروشیمی این تصور را در اذهان عمومی ایجاد کرده بود که شرکت های بیمه صورت های خود را با تعدیل منفی منتشر کنند اما بیمه البرز توانست eps مورد نظر را پوشش دهد و از این نظر نیز مشکلی ندارد.
آذر ماه 95غلامرضا سلامیچهره ماندگار حسابداری ایرانIFRS استانداردهای بین المللی حسابداری را طراحی کرده که تمامی شرکت‌ها، به خصوص صورت های مالی شرکت های بزرگ در سطح دنیا قابل بررسی و مقایسه باشد.
آذر ماه 95فیاض بخشمدیر امور سهام شرکت همراه اولهمراه اول مسلما به افزایش سرمایه نیاز دارد چرا که این شرکت نیاز به اصلاح ساختار مالی دارد و برای همین موضوع نیاز به افزایش سرمایه دارد اما هنوز در مورد اندازه افزایش سرمایه همچنین محل آن تصمیم گیری نشده.
آذر ماه 95محمود نوریانمدیرعامل چادرملوچادرملو از آن دست شرکت هایی است که سنگ اهن خود را به شرکت های فولادی می فروشد که بخشی را از طریق بورس کالا به فروش رسانده و مابقی را از طریق فروش مستقیم به دست مشتری می رساند.
آذر ماه 95دکتر بهروز ملکیمدرس دانشگاه و کارشناس بازار مسکنامسال را می توانیم ایستگاه پایانی رکود در نظر بگیریم؛ در چنین شرایطی انتظار می رود بازار مسکن تهران به مرور وارد دوره رونق شده و درپیِ آن، سایر شهرها نیز به تدریج روند مشابهی را طی نمایند.
آذر ماه 95سید امیر رضویانمدیرعامل داروسازی عبیدیشرکت داروسازی عبیدی هر ساله تعدادی داروی جدید را روانه بازار می کند و امسال هم طبق روند هرساله و طبق برنامه از پیش تعیین شده داروهای شرکت به تدریج وارد بازار خواهد شد که تمامی این داروها و میزان فروش و کسب درآمد از محل آن ها در بودجه شرکت دیده شده است و ما شاهد تعدیل یا تغییراتی در بودجه و صورت های مالی شرکت نخواهیم بود
آذر ماه 95کوروش پرویزیانمدیرعامل بانک پارسیانبانک پارسیان در نظر دارد تا شعب خود را افزایش دهد. این برنامه به صورتی است که 3۰۰ شعبه بانک به رقم 45۰ خواهد رسید. هر بانکی با این اندازه مسلما خدمات مالی خوبی را ارائه خواهد داد و موجبات ساخت آینده ای خوب برای سال های آتی بانک فراهم خواهد شد.
آذر ماه 95مهدی اعتصاممدیرعامل شرکت تاید واترشرکت تاید واتر خاورمیانه توانسته مطابق با سیاست های هیئت مدیره گام بردارد و تا به اکنون توانسته برنامه های پیش روی خود را با بودجه پیش بینی شده جلو برده و از این نظر موفق بوده است.
آذر ماه 95ولید هلالاتکارشناس و تحلیلگر بازار سرمایهانتظار این است که روحانی در دوره دوم سیاست هایی را پیش بگیرد که بر پایه آن تورم افزایش یابد و اقتصاد از رکود خارج شود بنابراین دوره دوم حسن روحانی خصوصا 2 سال اول آنی یعنی 96 – 97، سال های طلایی بورس خواهند بود.
آذر ماه 95مجتبی معتمدنیاعضو هیئت موسس کانون سهامداران بازار سرمایهبحثی که ما در میان هیات موسس کانون مطرح می کنیم، این است که تمام این افراد اشخاصی شناخته شده در بازار هستند. انتقال خواسته سهامدار جزء به سازمان بورس به صورت علمی و کاملا تخصصی باید صورت بگیرد و این یکی از کمک‌هایی است که این کانون می‌تواند به سازمان بورس ارائه دهد.
آذر ماه 95مهدی ساسانیکارشناس بازار سرمایهحقوقی ها در بازار سرمایه این روزها به چند دسته تقسیم شده اند ابتدا حقوقی های بزرگ که با وجود مشکلات نقدینگی که در این سالها به انها تحمیل شده است این روزها در هر صعودی بیشتر در نقش فروشنده ظاهر می شوند و اقدام به خروج نقدینگی از بازار میکنند
آذر ماه 95کامران قزل گلتحلیلگر و کارشناس بازار سرمایهتحلیل های حرفه ای در بازار سرمایه ایران تقریبا 1۰ درصد معاملات را تشکیل می دهند و مابقی رفتارهای این چنینی ناشی از رفتار هیجانی و غیر حرفه ای معامله گران است.
آذر ماه 95ناصر صمدیمدیرعامل پاکدیسمجموعه پاکدیس در چهار سال گذشته توانسته به اندازه 14۰ میلیارد فروش را به ثبت برساند که از این میزان فروش حدود 8 میلیارد تومان سود نصیب شرکت شد.
آبان ماه 95حمیدرضا نبی زادهسهامدار عمده شپدیستک نرخی شدن ارز روی شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی به طور مشابه نیست و می توان گفت این موضوع نتیجه عکس بر روی این دو نوع شرکت ها می گذارد.
آبان ماه 95حجت ا… انصاریمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بهمنپرتفوی بورسی شرکت شامل شرکت هایی مانند بانک صادرات است که این سهم به همراه ملی صنایع مس ایران از وزن بالایی در سبد سهام شرکت برخوردار است.
آبان ماه 95قاسم فداییمعاون مالی چکاپااین شرکت تلاش دارد تا بتواند پیش بینی های خود را عملی کرده و به قول خود به سهامداران عمل نماید. این شرکت برنامه های مهمی در دست دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش هر چه بیشتر هزینه های مالی شرکت اشاره کرد
آبان ماه 95امید سخاییمدیر مالی توکاریلبرنامه های شرکت توکاریل کاملا مشخص و با شفاف سازی است و شرکت اسیا سیر ارس در فرصت مناسب خود عرضه خواهد شد.
آبان ماه 95حسین قاسمیمدیرمالی شرکت نیروکلرما هر سال نسبت به سال گذشته حدود 4 یا 5 درصد افزایش فروش داشته ایم. برنامه فروش شرکت مشخص است و قیمت ها نیز ثابت بوده و برابر با قیمت های جهانی محاسبه می شود.
آبان ماه 95علی شاهوردیمعاون اقتصادی شرکت لوله و ماشین سازیمطئنا وضعیت شرکت لوله و ماشین سازی ایران بهتر و بهتر خواهد شد چرا که این شرکت یک شرکت ملی و با اهداف بین المللی بوده و در شرایطی که شرکت با بحران آب رو به رو است مطمئنا جایگاه شرکتی همچون لوله و مشاین سازی ایران بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. سهامداران به هیچ وجه نگران وضعیت آتی شرکت نباشند.
آبان ماه 95بیوک علی مرادلومشاور خودرویی وزیر صنعتقرارداد بین ایران خودرو و پژو نهایی شده و سایپا هم با سیتروین قرارداد خود را نهایی کرده است
آبان ماه 95مصطفی تنهاعضو هیئت مدیره انجمن تایرسازانبرای صنعت تایر باید بودجه ارزی قابل توجه پیش بینی شود و موجبات به روز کردن این صنعت چه به لحاظ به روز کردن تجهیزات و چه به لحاظ فناوری را فراهم آوریم
آبان ماه 95سلمان خادم الملهکارشناس ارشد بازار سرمایهصندوق‌های سرمایه گذاری زمین و ساختمان یک ابزار و یک نهاد بسیار مناسب برای تامین مالی بخش ساختمان و هم سرمایه گذاری در بخش ساختمان است
آبان ماه 95محمود شهرضاییمدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر8۰ درصد از سهام شرکت صنعتی بهشهر در انحصار سهامداران خارجی بوده و در خصوص خروج آن ها از مجموعه این شرکت صحبتی نشده است
آبان ماه 95فریبرز کارگشامدیر مالی شرکت قند خویچند روز پیش نامه ای از طرف انجمن کارخانه های قند و شکر به شرکت های قندی ابلاغ شد که طی آن مبلغ 843 میلیارد ریال از 1267 میلیارد ریال مطالبات شرکت های قندی از طریق تفاوت بهای شکر در سال 93 به آن ها پرداخت می شود.
آبان ماه 95مصطفی امید قائمیمدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مهر آیندگانهیچ کس نمی تواند به شما بگوید که من قیمت را پیش بینی می کنم، ولی شرایطی که در دنیا پیش می رود این است که قیمت نفت را دیگر از این بدتر نمی توان متصور بود، به نظر می آید قیمت نفت روبه بهبود است.
آبان ماه 95حسن محتشمرئیس انجمن انبوه سازان تهرانبا توجه به انتخابات پیش رو که سال آینده برای ریاست جمهوری داریم، به نظر می رسد تا شهریور ماه سال آینده اتفاق خاصی نیفتد. ولی بعد از آن دیگر بستگی به انتخابات دارد که آیا دولت تغییر می کند یا نه و تصمیماتی که دولت در اقتصاد کلان کشور می گیرد بخش مسکن هم را شامل می شود، یا خیر.
آبان ماه 95علیرضا نیک نشانعضو هیات مدیره زگلدشتگزارش های شش ماهه شرکت با پوشش مناسب و بدون تعدیلات مثبت یا منفی بر روی سامانه کدال منتشر شد و این موضوع نشان دهنده وضعیت مناسب و در مسیر حرکت کردن شرکت گلدشت است
آبان ماه 95سعید لقمانیمدیرعامل شرکت فراورده های نسوز ایرانمذاکرات ما با شرکت شرق آسیایی در شرف امضا کردن تفاهم نامه در خصوص توسعه توسعه بازار، صادرات و نیز مشارکت در ارتقاء کیفیت محصولات هستیم.
مهر ماه 95محمد مجتهدزادهرییس کمیته زغال سنگ خانه معدن ایرانقیمت جهانی زغال سنگ افزایش بالایی داشته است، ولی متاسفانه در داخل کشور به دلیل اینکه خرید آن در انحصار ذوب آهن است و این شرکت هم مصوبات وزارت صنعت و معدن را در خصوص افزایش قیمت اجرائی نکرده است.
مهر ماه 95داوود عیسی زادهمدیرمالی شرکت واسپاری ملتصورت های سه ماهه شرکت بر روی سامانه کدال به موقع منتشر شد و صورت های شش ماهه نیز به زودی منتشر خواهد شد که نشان از عملکرد مناسب این شرکت در نیمه اول سال جاری خواهد داشت
مهر ماه 952علی منصوریمدیرعامل شرکت آپشرکت آسان پرداخت با حضور در صنعت خدمات الکترونیک و فعالیت در این حوزه عمدتا از محل خدمات پوز و کارمزدهای دریافتی حاصل از تراکنش های موبایل و درگاه های پرداخت اینترنتی کسب درآمد می کند
مهر ماه 951محمد نوریانمدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملواگر قیمت فولاد بهبود یابد، به صورت منطقی سنگ آهن هم رشد خواهد داشت. در حال حاضر به نظر می رسد که صنعت فولاد، دره مرگ را پشت سر گذاشته است و امیدواریم که به این شکل وضعیت ادامه یابد.
مهر ماه 953ناصر تنگستانیمدیر مالی شرازبرنامه ها و اقدامات انجام شده مربوط به بودجه پیش بینی شده پالایش نفت شیراز مطابق با پیش بینی ها بوده و همانند آنچه که سنجیده بودیم پیش رفتیم
مهر ماه 953احمد مهدوی ابهریدبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی‌هاصنعت پتروشیمی می‌تواند در زمینه رشد اقتصادی نقش زیادی داشته باشد. دولت نمی‌تواند در پتروشیمی سرمایه گذاری کند و این موضوع باید توسط بخش خصوصی انجام شود.
مهر ماه 952اصغر سمیعیرئیس اسبق کانون صرافانحدود 8۰ درصد از عرضه ارز در اختیار بانک مرکزی است و تنها 2۰ درصد آن در اختیار مردم و صادر کننده ها قرار دارد. پس اگر بانک مرکزی عرضه را کم کند، دلار افزایش پیدا می کند.
مهر ماه 951بهمن مسعودیقائم مقام مدیرعامل بکهنوجسهم بکهنوج محدوده قیمتی بالای 1۰5۰ تا 11۰۰ را شاهد خواهد بود و رو به روز عملکردهایی در شرکت اتفاق خواهد افتاد که موجبات رشد و سودآوری شرکت فراهم شود و این موضوع روی روند قیمتی سهم نیز تاثیر مثبت بسزایی خواهد گذاشت.
مهر ماه 9500وحید وحیدیمعاون اقتصادی صنایع شیر ایرانبه نظر مجموعه شرکت و هلدینگ صنایع شیر ایران ساختار سرمایه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان مناسب بوده و نیازی به افزایش دادن سرمایه از نظر ما نیست مگر شرایط اقتصادی شرکت به گونه ای شود که این نیاز در شرکت ایجاد شود
مهر ماه 950محمود قسمتیمدیر خزانه داری شرکت ایران یاسا تایرشرکت ایران یاسا تایر در تلاش است تا برای اجرای طرح های توسعه ای خود برنامه مناسب و هدفمندی بریزد تا موجبات سوداوری شرکت فراهم شود،
مهر ماه 95untitled-pictureمسعود سزاوارمدیر عامل شرکت پاکشوشرکت پاکشو افزایش نرخ را در ابتدای سال مالی در صورت های مالی خود پیش بینی کرده بود و می توان در نیمه دوم سال شاهد تغییرات یا اصلاحاتی در صورت های مالی شرکت پاکشو مشاهده کرد.
مهر ماه 9500محمودرضا خواجه نصیریمدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرماننوسانات بازار سهام در ایران بسیار بالاست و بازار از این نوسانات و بالا و پایین شدن های بی دلیلی که گاهی اتفاق می افتد، رنج می برد جای خالی بازارگردان های حرفه ای در بازار سرمایه به جد احساس می شود.
مهر ماه 951سید جواد جمالیمدیر سرمایه گذاری شرکت سبدگردان آسمانصندوق‌های سرمایه‌گذاری ماهیتا مرتبط با بانک‌ها هستند، پس بنابراین بانک هم مؤسسه و بنگاه است که برای این مؤسسه ریسک بالا معنایی ندارد؛
مهر ماه 950حمیدرضا نبی زادهمدیرمالی شرکت نفت و گاز پارسیاناحتمال تعدیلات و تجدید نظر چه منفی و چه مثبت برای پارسان نزدیک به صفر است. پارسان تا به اینجای سال موفق و با برنامه پیش بینی شده و مطابق با سیاست های شرکت پیش رفته است.
مهر ماه 952غلامرضا سلامیمشاور وزیر راه و شهرسازیصنعت بانکداری تحرکات خوبی در این مدت اخیر داشته. اگر اقتصاد ایران از رکود خارج شود، این صنعت رونق خوبی خواهد گرفت و با ثبات خواهد بود.
مهر ماه 951علی فیاض بخشمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نور دنایکی از برنامه های همراه اول اجرایی کردن افزایش سرمایه بوده که برنامه این مجموعه عملی کردن این موضوع تا پایان سال مالی جاری است
شهریور ماه 950عبدالرضا شیخاندبیر انجمن کارفرمایان سیمانبا اعلام این خبر که قرار است کارخانه‌های سیمانی ظرفیت تولید خود را به 7۰ درصد کاهش دهند، عنوان کرد که با توجه به اینکه بازار محدود شده است، این 7۰ درصد جوابگو است.
شهریور ماه 953رسول تاجدارمدیرعامل بیمه البرزشرایط صنعت بیمه به گونه ای است که نمی توان عملیات شش ماهه اول را به کل سال یا نیمه دوم سال تسری داد در این صنعت هر آن اتفاقاتی می افتد که امکان دارد سود شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.
شهریور ماه 952غلامحسین دوانیعضو انجمن حسابداران رسمی کشورسال‌ آینده مسایل سیاسی بسیار پررنگ خواهد شد؛ کسانی می‌توانند اقتصاد کشور را بهبود بخشند که در برنامه خود، حل و فصل مسایل سیاسی کشور را در اولویت قرار دهند.
شهریور ماه 951شهریار شهمیریمدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کارگزاری سهم آشنابا انتخاب جمهوری‌ خواهان شاید در روند اجرایی شدن سریعتر برجام اتفاق خوشایندی رخ ندهد و ما با کاهش سرعت اجرای برجام مواجه شویم، اما مسلما این گونه نیست که اگر رئیس‌جمهوری عوض شود، کل قضیه زیر سوال برود.
شهریور ماه 953حسین جعفری رشت آبادیمدیر مالی شرکت صنعتی پارس خزرشرکت صنعتی پارس خودرو در نظر دارد تا در سال مالی جاری برنامه ها و طرح هایی از جمله احداث، تجهیز و راه اندازی کارخانجات پارس خزر در شهر صنعتی رشت را دنبال نماید.
شهریور ماه 952کوروش پرویزیانرئیس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیانبانک مرکزی، بانک ها را ملزم کرده که کفایت سرمایه خود را افزایش داده و به 8 درصد برسانند. البته برای انجام این کار بازه زمانی سه ساله را مشخص کرده است.
شهریور ماه 951حامد فلاحمدیرعامل کارگزاری بانک دیسیاست پرداخت بدهی‌های دولت خوب و کار آمد است و می‌تواند بر بازار تاثیر مثبت داشته باشد.
شهریور ماه 953احمد حاتمی یزدمدیرعامل اسبق بانک صادراتبخشی از دارایی های ارزی بانک مرکزی که حدودا بیش از 1۰۰ میلیارد دلار است، در دست افرادی همانند بابک زنجانی قرار دارد که تاکنون وصول نشده و یا بخشی از آن در اختیار شرکت نفت است.
شهریور ماه 952مصطفی تنهادبیر انجمن تایرسازانواردات باید متناسب با نیاز داخل منهای تولید داخل باشد. میزان واردات تایر به ایران سقف ندارد.
شهریور ماه 951محمد رضا عربیعضو سابق هیات مدیره سازمان بورستحولات رخ داده در راس بازار سرمایه این تغییرات را مثبت ارزیابی و عنوان کرد که نباید از رئیس جدید سازمان انتظار سودآوری بازار را داشته باشیم
شهریور ماه 953محسن میرزاییمدیرمالی گروه مپناشرکت بورس به دلیل حکم دادگاه در خصوص برگشت سهام این شرکت از آستان قدس به وزارت نیرو بوده است، اما توصیه ما این است که شرکت بورس نماد را بازگشایی کند،
شهریور ماه 952قاسم فدائیمدیرمالی شرکت صنایع کاغذ پارسبا تک نرخی شدن ارز و نزدیک شدن نرخ ارز مرجع به نرخ ارز آزاد و یا حتی برابر شدن این دو نرخ فاصله قیمتی بین این دو نرخ از بین می رود و ما از این منظر شاهد رشد و اتفاقات مثبت در صنعت کاغذ کشور خواهیم بود
شهریور ماه 951سید فضل الله امیرارجمندیمدیرعامل شرکت تلیسه دامداری نمونهاین شرکت از شرکت های کم ریسک و مطمئن بازار سرمایه است، سرمایه گذاری در این سهم هیچ گونه ضرری برای سهامداران نخواهد داشت،
شهریور ماه 9500جواد قبراییمدیر امور سهام بانک انصاربانک انصار در تلاش است تا هر چه سریعتر عرضه اولیه خود را به بازار ارائه دهد ضمن اینکه افزایش سرمایه بانک نیز در دستور کار قرار دارد.
شهریور ماه 953محمدرضا حیدری ملایرمدیرعامل شرکت پاکسانپاکسان توانسته متناسب با بودجه خود پیش رود و از این پس نیز با توجه به سیاست های هیات مدیره ادامه خواهد داد. گزارش های منتشر شده ما در سیستم کدال این گواهی را می دهد که شرکت تا به اینجا موفق عمل کرده است و همین راه را ادامه خواهد داد.
مرداد ماه 95untitled-pictureداریوش روزبهانهرئیس هیئت مدیره کارگزاری بانک خاورمیانهکشف قیمت در این بازار خیلی صحیح انجام نمی‌شود و دامنه نوسان، حجم مبنا و گره معاملاتی موضوعاتی است که با تغییر چند دبیرکل کسی جرات اصلاح آن را نداشته است. بنابراین فکر می کنم باید به زیر ساخت های بازار توجه شود.
مرداد ماه 953مجید خام‌وردیمدیرعامل شرکت سیمان بجنوردآنچه که در صنعت سیمان نامناسب است، نرخ تخفیفات زیاد آن است تلاش شرکت های سیمانی بر این است که با کاهش نرخ تخفیفات، قیمت سیمان به نرخ مصوب سال 93 بازگردد
مرداد ماه 952کمال خانزادهمدیرعامل کارگزاری رضویبرجام دستاوردهایی را برای بازار سرمایه کشور داشته که در این خصوص می‌توان به کاهش ریسک سیستماتیک بازار اشاره کرد
مرداد ماه 951محمدعلی میرزاکوچک شیرازیمشاور سرمایه گذاری شرکت سبحان انکولوژیبا تک نرخی شدن ارز و تساوی نرخ ارز مرجع و نرخ ارز آزاد ما شاهد نرخ های جدید دارو خواهیم بود و به نوعی شاهد افزایش نرخ دارو خواهیم بود
مرداد ماه 950سروش نامدارپورمدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت گلتاشرایزنی ها و مذاکرات با کشورهای خارجی برای جذب بازار آن ها وجود دارد تا بتوانیم بازارهایی جدید برای حضور را به دست آوریم و این مذاکرات همچنان وجود دارد.
مرداد ماه 95untitled-pictureبهروز زندیمدیرعامل شرکت سیمان شرقامیدواریم تا زمانی که پول به شرکت تزریق می شود، صنعت سیمان هم از رکود خارج شود و سیمان شرق بتواند به جایگاه گذشته خود در این صنعت برسد.
مرداد ماه 951سید روح اله میرصانعیدبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهاداریکی از نقدهایی که فعالین بازار در سالهای گذشته به سازمان مطرح می‌کردند، عدم رعایت مرز نظارت از دخالت است؛ بسیاری از ورودهای سازمان دیگر ورود نظارتی نیست. ورود در اجرا، عملا دخالت در اجرا است که از سالیان گذشته فعالان بازار این نقد را عنوان می‌کردند.
مرداد ماه 953محسن صالحی‌نیامعاون امور صنایع وزیر صنعتاگر بخواهیم صنعت خودرو کشور را رونق بدهیم باید امتیازاتی برای این صنعت در نظر بگیریم. تامین مالی خودروسازان به منظور افزایش تولید انجام می شود که اهمیت بسیار ویژه ای هم دارد.
مرداد ماه 950غلامحسین تقی نتاجمدیرعامل بانک قوامینبانک قوامین یک مرحله افزایش سرمایه را مدتی قبل انجام داد و به نظرم بانک مرکزی باید از افزایش سرمایه همه بانک ها استقبال کند. افزایش سرمایه، وضعیت بانک ها را بهتر می کند. مخصوصا اگر افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران باشد،
مرداد ماه 95download-4فریبرز پرنامدیرعامل فاذرما به دنبال جابجایی تسهیلات ارزان قیمت با تسهیلات گران قیمتی هستیم که تا از این طریق هزینه های مالی شرکت را کاهش دهیم.
مرداد ماه 950حیدر مستخدمین حسینیرئیس سابق هیئت مدیره سازمان بورسکاهش سود بانکی موثر و مفید نیست. حتی مضر هم هست. دولت باید قبل از کاهش سود بانکی بسته ای برای تقویت و راهبری بازارهایی مانند بازار سرمایه، بازار پول و بازار کالا در نظر بگیرد.
مرداد ماه 9523img_1292افراسیاب حسین زادهمدیرامور سهام تاپیکواگر قیمت هر بشکه نفت خام به 5۰ دلار برسد، پس از افتتاح هر سه فاز پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، سودآوری 2 هزار میلیاردی را برای ما به همراه خواهد داشت.
مرداد ماه 951محمود شهرضاییمدیرعامل شرکت توسعه صنعتی بهشهرکاهش نرخ سود بانکی 25 درصد هزینه های مالی شرکت را کاهش داده است.
مرداد ماه 951علیرضا ساجیمدیرعامل مهرکام پارساز گزارش سه ماهه ای که منتشر شده، می توان متوجه شد که شرکت در گزارش سه ماهه خود فروش خوبی داشته است. از وضعیت فروش در این سه ماه راضی هستیم.
تیر ماه 95photo_2015-11-29_14-23-58-1-300x300ناصر تنگستانیمدیر مالی پالایشگاه شیرازپالایشگاه ها امسال در شروع سال وضعیت مناسبی نداشتند اما با اعلام نرخ جدید خوراک پالایشگاه ها، بخشی از مشکلات حل شد.
تیر ماه 950احمد صادقیمدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهاناجرای برجام و باز شدن ال سی ها تأثیر زیادی در رقابت سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شرکت ذوب آهن اصفهان داشته است.
تیر ماه 951احمد مهدویدبیر انجمن صنفی پتروشیمیصنعت پتروشیمی در سال 95 تعدیل مثبت خواهد داشت
تیر ماه 950بختیار علم بیگیرئیس انجمن صنایع شویندهبا برداشته شدن مشکلات بانکی، حجم صادرات محصولات شوینده وبهداشتی، تا 3۰ درصد افزایش خواهد یافت.
تیر ماه 95Untitled pictureسید ابراهیم سقائی فومنیمدیرعامل پتروشیمی فارابیروند فروش پتروشیمی فارابی از ابتدای سال گذشته افزایش یافته و این روند ادامه هم خواهد داشت.
88888888تیر ماه 952علی زند وکیلیدبیر کارگروه بازار دارایی فکری فرابورسصندوق های جسورانه به عنوان یکی از حلقه های تجاری سازی ایده ها و اختراعات هستند و ساختار آن به شکل صندوق های سرمایه گذاری بورسی هست که طبق اساس نامه و امید نامه خودشان این شرکت ها مدیریت می شوند.
تیر ماه 951شاهین علمیمدیر امور سهام وغدیربحث سوییفت یکی از مهم ترین عوامل افت سهام وغدیر و به طور کلی افت بازار سهام بوده است.
تیر ماه 95photo_2016-07-10_23-17-11-2-300x300علی حسینیمشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارسدر حال حاضر پتروشیمی خلیج فارس گسترده ترین پرتفولیوی محصولات مختلف پتروشیمی را دارد و در زمان خصوصی سازی این شرکت تمام واحد هایش از خوراک مایع استفاده می کردند در صورتی که در حال حاضر بزرگترین پروژه های گاز تحت اختیار هلدینگ خلیج فارس است.
تیر ماه 953حمیدرضا قدریمدیرعامل شرکت صنعتی مینوصنعت غذا هم در زمان اوج تحریم ها به مشکل خورده بود اما این صنعت نسبت به اکثر صنایع، شرایط متفاوتی دارد.
تیر ماه 952علیرضا عسکری مارانیمدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایرانتا زمانی که مسئله تک نرخی شدن ارز مشخص نشود جذب سرمایه‌های خارجی به راحتی انجام نمی‌شود.
تیر ماه 951رسول خلیفه سلطاندبیر انجمن صنعت فولادشرایط فعلی بازار فولاد و نوع قیمت گذاری به گونه ای است که تولیدکننده های محصولات فولادی سودی نمی برند.
تیر ماه 95Untitled pictureمحسن رنانیاستاد دانشگاه اصفهان و اقتصاددانبازار سرمایه جزئی از همین اقتصاد است. تا زمانی که اقتصاد از رکود خارج نشود، بازار سرمایه هم با رکود دست و پنجه نرم خواهد کرد.
تیر ماه 952علی دیواندریرئیس پژوهشکده پولی و بانکیصنعت بانکداری اخیرا با تغییرات عمده ای مواجه شده که شاید مهم ترین این تغییرات در یکی دو ماه گذشته، کاهش نرخ سود بانکی بوده است.
تیر ماه 951الهام خلیلیعضو هیئت مدیره قند نیشابوراگر که بازار روند صعودی خودش را از دست بدهد، این محتمل خواهد بود که شرکت‌های قندی و شکری با توجه به شایعات مربوط به افزایش سرمایه‌های آن‌ها، تحت تاثیر قرار بگیرند و در ‌‌نهایت یک رشدی را عاید سهامداران خود کنند.
خردادماه 955sd4علیرضا قنبرعباسیمدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانهنقدینگی جدید زیادی وارد بازار نشده بود و بازار بیش از حد خوشبین شده بود.
خردادماه 95985محمدرضا نجفی منشعضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازانبعید می دانم قطعه سازان در سال 94 سودآوری چشمگیری داشته باشند و پیش بینی می شود سال 95 رشد 30 درصدی داشته باشند.
خردادماه 95wwefرضا باکریدبیر انجمن صنایع لبنیبه توافق گمرک روسیه و ایران اشاره کردند که بر این اساس 20% تعرفه واردات محصولات لبنی به روسیه از بین فته است.
اردیبهشت 94tgfsgمهدی اعتصاممدیرعامل تاید واتر خاورمیانهدر خصوص افزایش سرمایه و ططرح های توسعه شرکت توضیحاتی رو دادند.
اردیبهشت 94ewrwerعبدالرضا شیخاندبیر انجمن کارفرمایان سیمانصادرات سیمان به عراق را برای کشورهای صادرکننده سهمیه ای خواهیم کرد.
اردبیهشت 943245234محمدسعیدیمدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامیبرای تعدیل سود باید زمان بدهیم تا هم قراردادهای جدید بسته شود، هم شرکت های خارجی برجام را باور کنند.
اردبیهشت 944545احمد صادقیمدیرعامل شرکت ذوب آهندر خصوص برنامه ها و طرح توسعه و افزایش سرمایه نظرات ایشون در مصاحبه است.
اردبیهشت 942122علیرضا سیریمعاون سابق توسعه بازار تأمین سرمایه امینp/e بازار یکی دو واحد افزایش خواهد داشت و این یعنی سهمی که با p/e چهار در گذشته خریداری شده، در شرایط جدید با p/e شش هم ارزنده می‌شود.
فروردین ماه 942حسین خزلی خرازیمدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزیلیدر آینده بازار صنعت بانک و صنعت تجهیزاتی خواهد بود.
فروردین ماه 941بهرام سبحانیمدیرعامل شرکت فولاد مبارکهبه باور بنده سال 95 نسبت به سال 94 یک سال پر رونق برای فولاد خواهد بود.
فروردین ماه 94sddfsعلیرضا عسگری مارانیمدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایرانگزارشی از وضعیت ونیکی و برنامه های شرکت
فروردین ماه 943535353عبدالرضا شیخاندبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمانبا توجه به برداشته شدن تخفیف‌های کارخانجات سیمان، این صنعت با رونق نسبی مواجه می‌شوند و اگر این اتفاق صورت نگیرد و رونق به این بخش تزریق نشود، ما به مرور شاهد تعطیلی کارخانجات سیمان در سراسر کشور خواهیم بود.
فروردین ماه 94Untitledبیوک‌علی مرادلومشاور خودرویی وزیر صنعتخودرویی ها دچار هیجان شده بودند و رشد اخیر انها حباب بوده است.
فروردین ماه 94652شاهین چراغیرئیس هیئت مدیره کارگزاری مهرآفرینسال 95 یکی از سال‌های طلایی در تاریخ اقتصادی کشور است.
فروردین ماه 94656اکبر برندگیمدیرعامل شرکت داروسازی سبحان داروشرکت ما قصد دارد که حدود 13 میلیارد تومان در سال جدید از طریق آورده سهام دار افزایش سرمایه بدهد.
فروردین ماه 943433حامد فلّاح جوشقانیمدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک دیهم در میان مدت و هم در بلند مدت آینده صنعت بانکداری مثبت است.
فروردین ماه 94Untitledمحمد نوریانمدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملودر سال 95 افزایش سرمایه 104 درصدی خواهیم داشت. تولید سنگ آهن دانه بندی شده را کاهش می دهیم.
دی ماه 946هادی موقعیدبیر انجمن شرکت های لیزینگیاگر پای لیزینگی ها به مسکن باز شود انفجار قیمت مسکن و تورم رخ خواهد داد و شرکت های لیزینگ وضعشان بهتر خواهد شد.
دی ماه 945ابولحسن خلیلیدبیر انجمن روغن نباتیشرکت های روغنی افزایش نرخ ندارند و گزارش های 9 ماهه نسبتاً خوبی را روانه بازار خواهند نمود.
دی ماه 944حیدر مستخدمین حسینیرئیس سابق شورای عالی بورسحال بازار بورس وخیم تر از آن است که با کاهش نرخ سود بانکی وضعیت بهتر شود. تنها راه برگشت اعتماد به بازار از طریق دولت است.
مهرماه 94f9ffad302ab87d6d4426d07865cdd4e0دکتر علی رحمانیمدیرعامل سابق بورس تهرانبهترین سرمایه گذاری در شرایط رکودی فعلی خرید اوراق، سپرده سرمایه گذاری و خرید بیمه عمر است.
دی ماه 943مهران باباپورانمدیرعامل کارگزاری صباجهادمصاحبه جامع با ایشان در خصوص تأثیر متغیرهای بودجه 95 (نفت، دلار، بودجه عمرانی و ...) بر بازار سرمایه
دی ماه 942رضا باکریدبیر انجمن صنایع لبنیبه دلیل تحولات بین المللی پیش آمده در خصوص اقتصاد کشور روسیه و برنامه ریزی های کلان اقتصادی، صنعت لبنیاتی چشم انداز روشنی در کوتاه مدت و بلند مدت دارد.
دی ماه 941داریوش روز بهانهرئیس هیئت مدیره بانک خاورمیانهبازار سرمایه با توجه به تحریم های اخیر نسبت به قیمت نفت واکسینه شده و تأثیری از کاهش قیمت نفت نمی پذیرد.
دی ماه 947قدیر قیافهرئیس انجمن سنگ آهن ایرانبا توجه به شرایطی که در بازار سنگ آهن پابرجاست شرکت های معدنی ناچار به تعدیل منفی سود سالیانه خود هستند.
دی ماه 946سلمان خادم الملهکارشناس بازار سرمایه و مدرس دانشگاهتنها راه خروج مسکن از رکود، تقویت طرف تقاضا است و برای دستیابی به آن می توان از ابزارها و نهادهای مالی جدید که اثر تورمی ندارند استفاده نمود.
آذرماه 945بهرام شهریاریعضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازانقطعه سازها در شرایط مساعدی به سر نمی برند و حمایت ها باید از طریق لیزینگ ها و با نرخ بهره پایین ادامه داشته باشد.
آذرماه 944فیروز منجیلیمدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت ارس صباخرید سهام چهار شرکت بورس کالا، بورس انرژی، فرابورس و بورس برای شرکت های حقوقی به شدت جذاب است.
آذرماه 943علیرضا سیریمعاون توسعه بازار تأمین سرمایه امینحقوقی ها در ریزش بازار دخیل نیستند چرا که اساساً رونقی در اقتصاد رخ نداده است.
آذرماه 942یونس مظلومیمدیرعامل بیمه رازیگزارش 9 ماهه بیمه ای ها به دلیل رشد دیه و عدم افزایش حق بیمه ها همانند گزارش شش ماهه، جالب نخواهد بود.
آذرماه 941علیرضا قنبرعباسیمدیرعامل کارگزاری بانک خاورمیانهتک نرخی ارز در کوتاه مدت رخ نخواهد داد و با افزایش ارز بر روی صنایع پتروشیمی و نفت باید سرمایه گذاری نمود.
آذرماه 94432غلامحسین دوانیحسابرس معتمد بورسپیش بینی میکنم نرخ دلار در بودجه 95 برابر 3200 تومان و نفت هم 40-45 دلار باشد.(تأثیر آنها بر صنایع هم اشاره شده است)
آذرماه 946633رسول خلیفه سلطانیدبیر انجمن تولید کنندگان فولادضمن خوش بینی به شش ماهه آتی صنعت فولاد، واردات بی رویه از چین و پایین بودن تعرفه واردات از موانع رشد این صنعت به شمار می رود.
آذرماه 94photo_2015-12-05_14-59-14سیاوش محمدیمدیر هلدینگ IT بانک شهرلغو تحریم ها صنعت IT زودتر از صنایع دیگر تأثیر خود را خواهد گذاشت و می تواند این صنعت را به صنعت برتر بازار سرمایه تبدیل کند.
آذرماه 94Untitledبهرنگ اسدیمدیرعامل سرمایه گذاری دانایان پارسکاهش نرخ سود بانکی منطقی نیست اما کاهش 3-4 درصدی آن می تواندمحرکی برای بازار سرمایه باشد.
آذرماه 94photo_2015-11-29_14-47-12ناصر تنگستانیمدیرمالی شرکت پالایش نفت شیرازتا مشخص نشدن ابهامات نرخ مواد اولیه و کیفی سازی خط تولید صورت مالی ارائه نخواهد شد و بنزین هزار تومانی تأثیری بر سودآوری ما ندارد.
آذرماه 94photo_2015-11-24_10-29-25مهرزاد منتظریمدیر تحلیل کارگزاری اقتصاد بیداربعد از برداشته شدن تحریم ها، صنعت غذایی برای سرمایه گذاری مناسب ارزیابی می شود.
آذرماه 94photo_2015-11-23_10-06-51خانم الهام خلیلیعضو هیئت مدیره قند نیشابوربا توجه به افزایش بارندگی، شاهد افزایش سودآوری شرکت های قندی غرب کشور خواهیم بود که اغلب این شرکت ها در صورت مالی خود این افزایش را دیده اند.
آبان ماه 948دکتر شاهین شایان آرانیمدیر سابق سرمایه گذاری گلدمن ساچ آمریکاقیمت ها به کف خود رسیده اند و بازار یکسال دیگر در این شرایط به سر می برد و پس از آن رفع تحریم ها در بازار نمایان خواهد شد.
آبان ماه 94139407201158482501078722محمدرضا نجفی منشعضو انجمن قطعه سازان خودروتعیین قیمت دستوری عامل زیان ده بودن خودرویی ها می باشد و در گزارش 9 ماهه شرکت های خودرویی گزارش مثبتی نخواهند داشت.
آبان ماه 945554545دکتر ولی نادی قمیمدیرعامل تأمین سرمایه نویناثر تحریم ها تا بهار بر روی سودآوری شرکتها مشهود نخواهد بود و تا بهار 95 بورس رشد زیادی نخواهد کرد.
آبان ماه 94photo_2015-11-02_10-06-56سید حسین شفیعیمعاون اقتصادی سابق تیپیکوسرمایه گذاری در دارویی ها در بلندمدت سود قابل توجهی را کسب خواهد کرد.رفع تحریم ها سودآوری این شرکت ها را افزایش خواهد داد.
آبان ماه 94photo_2015-11-15_11-41-43علی اصغرزادهمدیرعامل کارگزاری آفتاب درخشانگزارش های 9 ماهه نسبت به گزارش های 6 ماهه بهبود خواهد داشت و صنایع خودروسازی، بانک، پتروشیمی و فولاد پس از رفع تحریم شرایط بهتری خواهند داشت.
آبان ماه 9420141027104237-Sena-unnamedدکتر خسرو مصلح آبادیعضو هیئت مدیره کارگزاری صبا جهادبا افزایش نرخ دلار در بازار صنایع صادرات محور همچون پتروشیمی و فولادی و معدنی رشد خواهند داشت و به ضرر شرکت های خودرویی و دارویی خواهد بود.
آبان ماه 94527826_762هادی موقعیدبیر انجمن لیزینگی هاآینده صنعت و شرکت های لیزینگی روشن است و قطعاً این شرکت ها در آینده می توانند ضریب نفوذ بیشتری را کسب نمایند.
آبان ماه 9481336166-5991431دکتر محمود رضا خواجه نصیریمدیر سابق نظارت بر بازارهای بورسبا بسته خروج از رکود دولت، سطح نقدینگی افزایش یافته و جریان نقدینگی وارد بورس خواهد شد.
مهرماه 94مهدی طحانیمدیرعامل مشاوره سرمایه گذاری آوای آگاهبا بسته خروج از رکود دولت، اقتصاد و بورس می تواند نیمه دوم سال را نفس تازه ای بکشد.
مهرماه 9431760_488پژمان کیامدیرسرمایه گذاری کارگزاری بانک آیندهکاهش ذخیره قانونی بانک ها چراغ سبزی به بورس است و بانک ها شرایط بهتری را خواهند داشت.
.u065af0c52d498177af442fdb4b736574 { padding:0px; margin: 0; padding-top:1em!important; padding-bottom:1em!important; width:100%; display: block; font-weight:bold; background-color:#eaeaea; border:0!important; border-left:4px solid #E74C3C!important; text-decoration:none; } .u065af0c52d498177af442fdb4b736574:active, .u065af0c52d498177af442fdb4b736574:hover { opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; text-decoration:none; } .u065af0c52d498177af442fdb4b736574 { transition: background-color 250ms; webkit-transition: background-color 250ms; opacity: 1; transition: opacity 250ms; webkit-transition: opacity 250ms; } .u065af0c52d498177af442fdb4b736574 .ctaText { font-weight:bold; color:inherit; text-decoration:none; font-size: 16px; } .u065af0c52d498177af442fdb4b736574 .postTitle { color:#000000; text-decoration: underline!important; font-size: 16px; } .u065af0c52d498177af442fdb4b736574:hover .postTitle { text-decoration: underline!important; }
حتما بخوانید :  برگزاری مجمع عمومی سالانه «سهرمز»
#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-submit,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-submit:visited{border-radius: 2px !important; background: #e6442c;border:1px solid #e6442c;box-shadow: -4px -4px 0px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset;font-family: WebYekan}#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-submit:hover,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-submit:active{border-radius: 2px !important; background: #c63b26;border:1px solid #c63b26;box-shadow: 4px 4px 0px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset;font-family: WebYekan}#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-input,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-input:hover,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-input:active,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-input:focus,#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-checkbox{border-width: 1px !important; border-radius: 2px !important; border-color:#ffffff;background-color:#ffffff !important;background-color:rgba(255,255,255,0.8) !important;font-family: WebYekan}#ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL, #ulp-inline-cyb96Z7pciIflgjL .ulp-content{width:400px;height:240px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-366{width:400px;height:240px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-366{background-color:#0c0c0c;background-color:rgba(12,12,12,0.1);background-image:url(http://radiosaham.ir/wp-content/uploads/2015/10/1111.jpg);background-repeat:repeat;background-size:auto;border-radius:0px;z-index:11;text-align:left;padding:0px 0px;border-radius: 2px 2px 0 0;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-367{width:400px;height:200px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-367{border-radius:0px;z-index:12;text-align:left;padding:0px 0px;box-shadow: rgba(32,32,32,1) 0 4px 20px, -6px -6px 0px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset; border-radius: 2px;;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-368{width:400px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-368,#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-368 * {text-align:center;font-family:'arial',arial;font-weight:500;color:#ffffff;font-size:20px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-368 .ulp-checkbox label:after{background:#ffffff}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-368{background-color:#141414;background-color:rgba(20,20,20,.7);border-radius:0px;z-index:13;text-align:center;padding:0px 0px;font-family: WebYekan;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-369{width:300px;height:36px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-369,#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-369 * {text-align:left;font-family:'arial',arial;font-weight:400;color:#000000;font-size:14px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-369 .ulp-checkbox label:after{background:#000000}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-369{border-radius:0px;z-index:14;text-align:left;padding:0px 0px;font-family: WebYekan;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-370{width:300px;height:36px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-370,#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-370 * {text-align:left;text-shadow: #ffffff 1px 1px 1px;font-family:'arial',arial;font-weight:400;color:#0c0c0c;font-size:14px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-370 .ulp-checkbox label:after{background:#0c0c0c}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-370{border-radius:0px;z-index:15;text-align:left;padding:0px 0px;font-family: WebYekan;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-371{width:180px;height:40px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-371,#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-371 * {text-align:center;font-family:'arial',arial;font-weight:500;color:#383838;font-size:16px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-371 .ulp-checkbox label:after{background:#383838}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-371{border-radius:0px;z-index:16;text-align:center;padding:0px 0px;;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-373{width:300px;height:36px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-373,#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-373 * {text-align:left;text-shadow: #ffffff 1px 1px 1px;font-family:'arial',arial;font-weight:400;color:#0c0c0c;font-size:14px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-373 .ulp-checkbox label:after{background:#0c0c0c}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-373{border-radius:0px;z-index:18;text-align:left;padding:0px 0px;font-family: WebYekan;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-374{width:400px;height:240px;}#ulp-inline-layer-cyb96Z7pciIflgjL-374{background-image:url(http://radiosaham.ir/wp-content/uploads/2015/10/222222.jpg);background-repeat:repeat;background-size:auto;border-radius:0px;z-index:19;text-align:left;padding:0px 0px;;}
از همین حالا در جریان پیش بینی بزرگان بازار باشید
من را هم در جریان بگذار

کاربرانی که از اپلیکیشن رادیوسهام در گوشی خود استفاده می کنند برای مشاهده جدول اینجا را کلیک نمایند.

خبر انتخاب شده برای شما
عرضه محصولات آلومینیوم المهدی برای نخستین بار در بورس
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در گذشته محصولات آلومینیوم المهدی در بورس عرضه نمی‌شد، اما به تازگی مقرر شده است برای نخستین بار این آلومینیوم در بورس عرضه و قیمت ها از این طریق مشخص شود.
X
همچنین می توانید مقالات آموزشی "موفقیت در بازار بورس" را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.