وزیر راه و شهرسازی در پیام خداحافظی خود عنوان کرد؛

مسکن مهر را تعیین تکلیف کردم

  • 1400/06/01 10:13:21
  • 0 نظر
  • 361
  • منبع : مهر
  • کد خبر : 404876

به گزارش فبنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پیامی خطاب به کارکنان این وزارتخانه با آنها خداحافظی کرد.

متن پیام اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

السلام علیک یا اباعبدالله

برادران و خواهران گرامی، همکاران محترم، خانواده بزرگ راه و شهرسازی

سلام علیکم

یکی از موهبت‌های بزرگ برای هر خدمتگزار، فرصتی است که برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی فراهم می‌شود. فرصتی که در عین حال متضمن مسئولیتی خطیر نیز است.

اینجانب نیز مفتخرم که برای یک دوره توفیق خدمت به ملت شریف ایران به عنوان وزیر راه و شهرسازی نصیبم شد و امیدوارم توانسته باشم در این مدت منشأ اثرات خیر بوده باشم.

بنده در شرایطی این مسئولیت را پذیرفتم که وزارت راه و شهرسازی از ابعاد مختلف درگیر چالش‌های مختلفی شده بود. یکی از این چالش‌ها، حاشیه‌های پدید آمده با توجه به روش‌های پیشبرد امور در گذشته بود که علی رغم تلاش‌های همکارانم موجب ایجاد ذهنیت کم کاری در این مجموعه بویژه پروژه‌هایی مانند مسکن مهر شده بود.

چالش دیگر مشکلات ناشی از تحریم‌های همه جانبه استکبار جهانی و تنگناهای اعتباری بود که به مثابه یک مانع اساسی عمل می‌کرد. چالش دیگر در خصوص مسائل حقوق و دستمزد و رفاهیات کارکنان خدوم بود.

برای مواجهه با چالش‌های فوق در وهله نخست تلاش شد تا با ارائه چهره‌ای فنی- مهندسی و اجرایی و پرهیز از حواشی و دست اندازها دستاوردهای همکاران پر تلاشم در حوزه‌های مختلف وزارتخانه به عینیت برسند.

مسکن مهر را تعیین تکلیف کردم / ‬ مسکن ملی را راه انداختم

به ویژه پیگیری برای تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر و طراحی و راه اندازی پروژه اقدام ملی مسکن در راستای تعهدات تأمین مسکن از دستور کارهای اصلی این دوره بود.

از سوی دیگر تلاش شد تا با ایجاد تعامل مؤثر با ایجاد مثلث همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و پیمانکاران خدوم وزارتخانه در عین افزایش تخصیص اعتبارات سرعت اجرای پروژه‌های ملی را تسریع نمائیم.

توجه به دیپلماسی در صنعت حمل و نقل به ویژه در ارتباط با همسایگان و تلاش برای تکمیل کریدورهای ترانزیت از جمله اقداماتی بود که ماحصل آنها نتیجه کار تیمی کلیه همکاران شریف بنده در مجموعه گسترده راه و شهرسازی بوده است.

همکاران ارجمندم

یکی از مهمترین دغدغه‌های اینجانب در این دوران، انجام تعهداتم نسبت به مطالبات شما و افزایش توان اقتصادی همکاران و کاهش دغدغه خانواده‌های محترمتان بوده است.

به همین منظور با بهره‌مندی از تیم مدیریتی کارآمد امیدوارم توانسته باشم، بخشی از مطالبات شما را با توجه به امکانات در دسترس و مقدور پاسخگو باشم. در همین ارتباط تلاش شد تا با دریافت مجوزهای مختلف به افزایش سطح دریافتی کارکنان و اعمال عدالت در پرداخت حقوق کمک‌های اساسی شود.

در نهایت هر چند میان آنچه از کمال مطلوب در ذهن دارم با آنچه که محقق شد فاصله بسیاری را احساس می‌کنم، لیکن خدا را شاهد می‌گیرم که نهایت تلاشم را با توجه به مقدورات، امکانات و فرصت‌ها به عمل آوردم و در مسیر عمل به مسئولیت از چیزی فروگذار نبودم.

امیدوارم آنچه که خالصانه انجام دادم مرضی حضرت حق جل جلاله، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و شما همکاران ارجمند در تمام مراتب اداری در ستاد و صف باشد.

برادرتان را حلال نمائید.

محمد اسلامی

نظرات
  • 0 نظر