ثبت نام 60 هزار نفر برای خرید خودرو k132

  • 1399/04/21 18:50:15
  • 0 نظر
  • 638
  • منبع : تسنیم
  • کد خبر : 214541
- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن‌ناقدی در نشستی خبری با بیان اینکه پس از اتمام تحویل خودروها، دور جدید فروش فوق العاده آغاز خواهد شد، گفت: از 25 آبان ماه سال 98  ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای فروش فوری نداشته است و همه فروش های فوری قبل از زمان تعهد تحویل داده شده است.

وی با بیان این که با افزایش تولید به دنبال کاهش تعهدات معوق هستیم، گفت: در 4 ماه نخست امسال و 6 ماه پایانی سال گذشته ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای خود ایجاد نکرده است.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در امور بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش ایران با اشاره به اینکه با روند کنونی تولید وتحویل خودرو به مشتریان ، تعداد تعهدات معوق 13 محصول این خودرو به روز شده است گفت: البته از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه 93 هزار و 44 دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز 70 درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌

ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص، تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه ، 105 هزارو 231 دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 34درصد رشد نشان می دهد.

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودروها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان اعلام کرد.

اعلام نام محصول جدید ایران خودرو به زودی/ تولید هزار دستگاه k132 امسال در دستورکار است
جزئیات فروش مشارکتی 9 محصول ایران‌خودرو/ پیش پرداخت 120 میلیون تومانی برای K132
خودروی K132 را بشناسید + جزئیات

وی اضافه کرد: در فروش فوق العاده ١٥هزار دستگاهی اخیر هم تا به امروز ٩ هزار دستگاه از خودروها تحویل شده است.

به گفته ناقدی ، در حال ایجاد میز کار مشتری هستیم که بخش های مختلفی را چون امداد خودرو و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. در این سیستم مشتریان نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود را خواهند داشت.

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش، افزود: در خصوص خودرو K132 در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود ما سعی کرده‌ایم  با داخلی سازی قیمت نهایی را کاهش دهیم و در حال حاضر هم 60  هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده اند.

انتهای پیام/

نظرات
  • 0 نظر