افسار گسیخته قیمت ها در سایه اهمال کاری مسئولین زیربط

  • 1398/01/06 20:56:06
  • 0 نظر
  • 431
  • کد خبر : 12923

اینکه کشورمان زیر تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و نظام قرار دارد شکی نیست اما افسار گسیخته قیمت ها و گران شدن بی حد و حصر مایحتاج مردم یکی پس از دیگری حکایت از سوءمدیریت حاکم بر سازمان های زیربط بخصوص سازمان به اصطلاح حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دارد. که پس از گرانی های افسار گسیخته گوشت، مرغ، قند، چای، شکر و خیلی از کالاهای اساسی نوبت به سیب زمینی و پیاز رسیده است بطوریکه براساس اخبار منتشره قیمت پیاز به بیش از ده هزارتومان در بازارهای شهرها رسیده و قیمت مرغ در تهران به بیش از بیست هزارتومان و گوشت بیش از 150 هزارتومان رسیده است که این روند نفس اقشار کم درآمد و کارمند جامعه را به شمارش افتاده است.

در حالی که این روزها باید مدیرعامل این سازمان در مرکز بدنبال کشف راهکاری برای مهار این گرانی ها باشد در شهر محل سکونت خود به دید و بازدید عید و بعضا تشکیل جلسات انتخاباتی خود برای آینده است.

پس از رای اعتماد مجلس به رحمانی بعنوان وزیر صمت همه نگاهها طبق وعده ای که وی در مجلس داده بود به انتصاب مدیران لایق و کاردانی بود تا گرانی قیمت ها، تامین مایحتاج اساسی مردم، رونق صنعت و تولید را مهار نموده و جان تازه ای به صنعت، معدن و تجارت کشور بدهد ولی متاسفانه نه تنها چنین اتفافی نیفتاد بلکه با انتخاب مدیران ضعیف براساس سفارشات انجام گرفته کشتی به گل نشسته این وزارتخانه را به ورطه غرق شدن سوق میدهد

و در این بین با وجود انزارهای رهبری و رییس جمهور مبنی بر مهار گرانی و تامین مایحتاج اساسی مردم چرا اقدامی صورت نمیگیرد سوالی است که این روزها افکارعمومی بدنبال کشف جواب آن هستند.

امید است وزیر صمت در مدت باقیمانده که زمزمه های استیضاحش از مجلس بگوش میرسد با انتخاب مدیران کاربلد و معاونین کارگشته اقدامات لازم در جهت رونق تولید و تامین کالاهای اساسی مردم و مهار گرانی انجام گیرد.

نظرات
  • 0 نظر