آغاز عملیات قرائت کنتورهای گاز در استان تهران

  • 1399/02/08 20:15:30
  • 0 نظر
  • 355
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 184887

به گزارش فبنا، احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، در این خصوص گفت: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی شرکت ملی گاز ایران، عملیات کنتور خوانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ایمنی فردی، توسط کنتورخوان ها در استان تهران آغاز و در حال انجام است.

وی ادامه داد: کنتور خوانی جزو یکی از مهمترین وظایف شرکت گاز محسوب می‌شود، به همین خاطر از مامورین کنتورخوان خواسته شده که با رعایت کامل نکات بهداشتی عملیات کنتورخوانی را شروع کنند.

طبق اعلام شرکت گاز استان تهران، دارابی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم حتی الامکان با مامورین شرکت گاز همکاری لازم را برای ثبت رقم کنتور داشته باشند، همچنین مشترکین می‌توانند همانند روال گذشته از چپ به راست، شماره اشتراک # ارقام مشکی رنگ کنتور خود را به سر شماره 20001707 با اعداد انگلیسی و بدون فاصله  پیامک کنند.  

وی در خصوص اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا مشترکین نمی توانند از منزل خارج شوند و از خدمات گاز استفاده کنند، تصریح کرد: مشترکین گاز می توانند با ارسال H به سامانه پیامکی 20001701 عملیاتی نظیر، اعلام رقم کنتور، دریافت آخرین قبض، عدم دریافت قبض پیامکی، دریافت شماره اشتراک بر اساس سریال کنتور، ارسال انتقادات، پیشنهادات و شکایات، درخواست فراموشی کد رهگیری درخواست ها و دریافت لینک اپلیکیشن اندروید را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان اشار کرد: مشترکین گاز می‌توانند برای دریافت قبوض گازبهای خود با تلفن گویای 1794 تماس بر قرار کرده و یا با ورود به سایت شرکت گاز استان تهران به آدرس  www.tehrangasco.ir نسبت به اعلام و ثبت رقم کنتور گاز خود اقدام کنند.

نظرات
  • 0 نظر