رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی:

300هزار کارگر قطعه ساز با پیگیری سایپاواکسن کرونا دریافت می‌کنند

  • 1400/05/31 18:30:07
  • 0 نظر
  • 233
  • منبع : مهر
  • کد خبر : 404823

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، محمدرضا نجفی منش، همزمان با آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های قطعه سازی کشور اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا از طریق وزارت بهداشت متصدی انجام واکسیناسیون شرکت‌های خودروسازی، قطعه سازی و مجموعه‌های خدمات پس از فروش شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس جلسات هماهنگی منظم بین گروه‌های ذینفع برگزار شد تا روند واکسیناسیون فعالان این عرصه شتاب بگیرد؛ از این رو تعداد دقیق فعالان این عرصه تا حدودی مشخص و فرآیند واکسیناسیون آغاز شد.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی خاطرنشان کرد: در تهران مراکزی تعیین شد تا قطعه سازان در فضای ایمن بتوانند دوز اول واکسن خود را دریافت کنند؛ در شهرستان‌ها نیز در تلاش هستیم تا مراکزی برای انجام واکسیناسیون تعیین شود تا قطعه سازان سراسر کشور با سرعت دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در طرح واکسیناسیون همه باید کمک و همراهی کنند تا همه مصون شوند، گفت: خودروسازان و شرکت‌های قطعه سازی در این حوزه به صورت کامل همکاری دارند تا فرآیند واکسیناسیون با سرعت عملیاتی شود.

نجفی منش درباره تعداد قطعه سازانی که واکسینه خواهند شد، افزود: هنوز تعداد قطعه سازان نهایی نشده اما پیش بینی ما این است که با احتساب قطعه سازان اصلی و زیرمجموعه آنها حدود 200 الی 300 هزار نفر واکسینه خواهند شد.

گفتنی است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد؛ بر این اساس از دو هفته پیش طرح واکسیناسیون فعالان صنعت خودروسازی آغاز شد.

نظرات
  • 0 نظر