توضیحات ایران خودرو در مورد بازگشت "هایما" به بازار

  • 1400/05/19 22:56:08
  • 0 نظر
  • 193
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 403217

به گزارش فبنا، خودرو هایما از آن دست خودروهایی بود که به سبب بروز مشکلاتی با شرکای خارجی، تا پیش از سال جاری از سبد محصولات ایران‌خودرو خارج و ایجاد تعهد برای آن متوقف شده بود؛ اما با رفع این مشکلات و همکاری با شریک خارجی از ابتدای سال جاری به چرخه تولید بازگشته است؛ تا جایی که علاوه بر به‌روز شدن تعهدات پیشین و در حقیقت تکمیل تعهدات قبلی و عرضه به مشتریان وارد فاز جدید از تولید هم شده و پای آن به طرح‌های‌فروش فوق‌العاده‌ هم باز شده است.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، در میان خودروهای با ارزش بیش از 500 میلیون تومان،  هایما S7 پلاس، تنها خودرو در رده کیفی خودروهای چهار ستاره قرار دارد.

کامران سپهری- مدیر برند هایماS7 - ضمن اشاره به رقابت‌پذیری بالای این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه در بازار، اظهار کرد: سایر خودروهای SUV تولید داخل موجود در این رده قیمتی، هنوز موفق به اخذ چهار ستاره کیفی نشده‌اند و به این ترتیب هایما S7 پلاس بالاترین کیفیت را در میان رقبا به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از حضور موفق هایما S7 توربو شارژ در بازار ایران و رضایت کامل مشتریان از مشخصات فنی محصول از جمله قوای محرکه، موتور، گیربکس، ایمنی و همچنین استایل و طراحی، گروه صنعتی ایران خودرو براساس رویکرد خود در ارتقا و بهبود مستمر محصولات، ارتقای این محصول را نیز در دستور کار قرار داد و مدل S7 پلاس عرضه شد.  تغییرات هایما S7 پلاس نسبت به خودروی مبنا شامل مجموعه داشبورد جدید، مجموعه مولتی مدیا و سیستم GPS جدید، پنل کنترل سیستم تهویه مطبوع، غربیلک فرمان، کنسول وسط و اهرم ترمزدستی، رودریها شامل روکش، قاب و کلید شیشه بالابر، روکش جدید صندلی ها، آینه های جانبی، گل پخش کن بیرونی و… می شود.

این مدیر صنعتی ضمن اشاره به تغییرات و بهبودهای انجام شده در خودرو هایما S7 پلاس نسبت به نسخه S7، گفت: عمده تغییرات در قسمت داخلی خودرو صورت گرفته است؛ به گونه‌ای که راننده از منظر راحتی، ارگونومی و زیبایی داشبورد و سایر تزیینات حس راحتی بیش‌تری می کند.  هایما S7 پلاس دارای موتور 1.8 توربو است و قابلیت نصب موتور قوی تر در سطح 2400 سی سی با مصرف سوخت پایین تر را هم دارد. قویتر بودن این موتور با توجه به بخش بندی قیمتی محصول، مزیتی است که می تواند هایما را از سایر خودروهای هم رده موجود در بازار متمایز کند.

سپهری با تاکید براینکه گیربکس اتوماتیک AT6 عملکرد بسیار مناسبی با شرایط جاده و آب و هوایی ایران دارد و مجموعه موتور به کار رفته در هایما S7 پلاس،  از نقاط قوت بالای این محصول است، اظهار کرد: با توجه به توربو بودن این خودرو، کالیبراسیون کامل موتور متناسب با شرایط جاده ای، آب و هوایی و بنزین موجود در ایران توسط شرکت ایپکو انجام شده که موجب شده این خودرو بتواند بهترین عملکرد با قابلیت اطمینان بالا و کمترین استهلاک را داشته باشد.

وی افزود: این خودرو همچنین دارای راحتی، ایمنی و سطح امکانات بالایی از جمله فرمان برقی، صندلی برقی، دوربین 360 درجه و سنسورهای نور و باران و… است. همچنین‌ تحت شبکه گسترده نمایندگیها و ‌خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز قرار دارد که موجب می شود مشتریان نگرانی در ارتباط با خدمات پس از فروش خودروهای خارجی عرضه شده توسط ایران خودرو نداشته باشند.  

سپهری در پایان خاطرنشان کرد: گارانتی این محصول برای قوای محرکه، پنج سال و 100 هزار کیلومتر و برای سایر قطعات خودرو نیز سه سال و 60 هزار کیلومتر است. سهولت دسترسی به قطعات یدکی نیز وجه تمایز این خودرو نسبت به سایر خودروهای خارجی در بازار است که موجب رفع نگرانی مشتریان از خرید این خودرو خواهد شد.

نظرات
  • 0 نظر