مدیرکل صمت گیلان خبر داد

آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 18 اسفند

  • 1402/12/14 07:47:12
  • 0 نظر
  • 32
  • منبع : ایسنا
  • کد خبر : 683942
به گزارش فبنا، تیمور پورحیدری امروز، 12 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا از 18 اسفندماه در اغلب شهرهای گیلان برپا می شود.

وی افزود: تامین و عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به شکل گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در روزهای پایان سال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تمامی کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه عرضه مستقیم با نرخ مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرسان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی عرضه خواهد شد، گفت: همچنین طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: به طور کل طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عیدانه بازارهای گیلان از 15 اسفندماه 1402 به صورت سراسری آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه 1403 با جدیت تمام ادامه خواهد داشت. در این طرح بزرگ نظارتی نیز ادارات کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در کنار شهرداری ها نقش آفرینی خواهند کرد.

آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 18 اسفندماه

وی عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از ویژگی‌های نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده در سطح استان در اغلب شهرستان های دارای فضا و امکانات نمایشگاهی، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازل ترین قیمت و با نرخ گذاری دقیق و مشخص برگزار می شود تا مردم به راحتی بتوانند مایحتاج اصلی خود در نوروز و ماه مبارک رمضان را تامین کنند.

مدیرکل صمت گیلان ضمن قدردانی از مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط برای برگزاری مطلوب نمایشگاه های بهاره، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود که علاوه بر نمایشگاه بهاره، جشنواره‌های فروش فوق العاده نیز با همکاری صاحبان صنوف مختلف برای رفاه حال مردم به شکل محسوس و ملموس و با تخفیفات ویژه اجرا شود.

نظرات
  • 0 نظر